
Assistant planner
- Zeebrugge, West-Vlaanderen
- Vast
- Voltijds
- Zelfstandig opvolgen van transportcombinaties na een intensief en kort ontwikkeltraject;
- Aansturen van chauffeurs met het doel om een zo efficiënt mogelijk transport te waarborgen;
- Coördineren van laad- en lostermijnen bij klanten, rekening houdend met wettelijke rij- en rusttijden;
- Samenwerken en afstemmen met verschillende teams zoals Customer Service en Planning.
- Diploma: Bachelor of Master - ervaring in een soortgelijke functie is niet noodzakelijk. Juniors worden sterk aangemoedigd om te solliciteren!
- Talen: zeer goede kennis Nederlands & Engels.
- IT-vaardigheden: goede kennis van Excel - je gebruikt filters om klant- en planningsgegevens bij te houden en te raadplegen.
- Soft skills: Je bent een doorzetter en bekijkt problemen pragmatisch; je hebt een analytische geest die je combineert met communicatieve vaardigheden; je bent stressbestendig en blijft doelgericht en efficiënt; je kan goed samenwerken in team.
- Werkuren: Fulltime functie, 38u per week - afgesproken uurrooster dat kan vallen tussen 7u30-18u in het kader van permanentie van de dienst.
- Verlof: 20 wettelijke, 6 ADV en 4 sectorale verlofdagen die je in onderling overleg kan inplannen.
- Type contract: Een vaste functie ter versterking van het huidige team met onmiddellijke opstart mogelijk.
- Loonpakket en voordelen: Competitief brutoloon met aanvullende voordelen zoals maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, eindejaarpremie en een thuiswerkvergoeding.
- Flexibiliteit: 2 dagen thuiswerk per week mogelijk, afhankelijk van afspraken binnen het team.