
Filiaalmanager bouwmaterialen
- Aarschot, Vlaams Brabant
- Vast
- Voltijds
- Waken over een feilloze en optimale klantenservice: je neemt de lead wat betreft verkoop aan de balie, verleent technisch advies aan klanten en fungeert als het centrale aanspreekpunt voor klanten uit de regio.
- Opstellen van offertes en opvolgen van de bestellingen met een excellente service als resultaat.
- Beheren, opvolgen en indien nodig optimaliseren van de stock.
- Aansturen van een team van medewerkers die je als echte people manager motiveert, inspireert, ondersteunt en hen zo verder laat groeien.
- Creëren van een leuke, positieve en constructieve werksfeer en een team dat er helemaal wilt voor gaan.
- Streven en bewerkstelligen van een goed rendement van je filiaal: analyseren van cijfers ne het nemen van nodige en gepaste acties om vooropgestelde doelstellingen te bereiken.
- Je hebt een relevante werkervaring als Filiaalmanager in een commercieel gedreven organisatie.
- Stressbestendig, kan prioriteiten stellen, service- en klantgericht met een commerciële mindset.
- Planmatig en organisatorisch sterk, kan ook op drukke momenten het overzicht bewaren
- Denkt in termen van oplossingen en neemt initiatieven tot verbetering.
- Leading by example: je weet hoe het beste uit je mensen te halen en gelooft in een open communicatie en correcte aanpak.
- Flexibel naar taken toe, hands-on, collegiaal en hulpvaardig.
- Beschikt over een goede kennis van en passie voor de bouwsector.
- Je bent computervaardig en administratief sterk, kennis van SAP of een ander ERP-pakket is een mooie plus.
- Een gevarieerde job met verantwoordelijkheid waarbij geen dag hetzelfde is.
- Daguren tussen 7 en 17 uur, geen weekendwerk!, voor een goede work-life balance.
- Een grondige inwerking en opleiding aan de hand van een collectieve en individuele opleidingen.
- Een zelfstandige job in een stabiel bedrijf waar je de vrijheid krijgt om jouw stempel te drukken.
- Een competitief salarispakket in functie van je ervaring en capaciteiten.
- Aangevuld met extralegale voordelen zoals bedrijfswagen, tankkaart/laadpaal, laptop, gsm, maaltijdcheques, hospitalisatie- en groepsverzekering
- 20 verlofdagen, aangevuld met 12 ADV (deels collectief vastgelegd), opbouw van anciënniteitsdagen en een personeelskorting.