Coördineren van wervingsprocessen om de beste kandidaatervaring te bieden. Voorstellen van projecten om de kwaliteit van processen te verbeteren of om te gaan met uitdagingen. Im…
Het opstellen van arbeidscontracten, contractaanhangsels en werkattesten Het verwerken van extra voordelen zoals fietsvergoedingen, onkostennota's, woon-werkverkeer abonnementen, …
In deze functie van Office Manager zal je verantwoordelijk zijn voor: Personeelsbeleid: selectie en opleiding van medewerkers, ondersteuning bij evaluatiegesprekken, je fungeert a…
Als HR Trainee maak je een uitgebreide ontwikkelingsreis door en krijg je blootstelling aan verschillende aspecten van ons HR-beleid en de bedrijfsvoering. Jouw verantwoordelijkhed…
Jouw verantwoordelijkheden als Marketing Officer zullen de volgende zijn: Opstellen van maandelijkse interne en externe nieuwsbrieven Organiseren, beheren en evalueren van webina…
Assistant Private Banking Brussels - Je taken: Je bent verantwoordelijk voor het opvolgen van klantendossiers van A tot Z (voorbereiden van documenten, compliance, verificatie van…
Onderhouden van commerciële contacten: Samenwerken met de kantoordirecteur en collega's om de commerciële contacten met het cliënteel te verzorgen. Dit omvat het opbouwen en onderh…
Als HR Talent Coördinator zijn je hoofdverantwoordelijkheden: Ondersteuning van het volledige wervingsproces: Het opstellen van functieomschrijvingen; Het sourcen van kandidaten…
Als Partnership Manager ben je verantwoordelijk voor het identificeren en ontwikkelen van nieuwe partnerships en het beheren en verdiepen van bestaande partnerrelaties. Je rapporte…
Als Financieel Administratief Medewerker werkt u nauw samen met collega's uit verschillende teams om de administratie omtrent de kredieten correct verloopt. Je bent verantwoordeli…
Als Dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor: Dossierbeheer van de leden van A tot Z Berekening van de bijdragen Aanspreekpunt voor diverse stakeholders Algemene administr…
Als Management Support draag je de verantwoordelijkheid voor: Het ondersteunen van het managementteam door middel van administratieve en organisatorische taken. Het bijhouden en …
Dagelijkse update van het CRM (Client Relationship Management). Digitalisering van interne en externe documenten. Opstellen van offertes. Redactie van rapporten en notulen van k…
Het takenpakket als Office Manager ziet er als volgt uit: Het onderhouden van zowel interne als externe communicatie. Het verzorgen van een soepele gang van zaken van het dagdage…
Afsluitingsproces: Invoeren en goedkeuren van inkoopfacturen Verwerking van bankafschriften (dagelijks) Invoeren van diverse transacties zoals het invoeren van Lux en NL sala…
Als Management Assistant ben je verantwoordelijk voor de administratieve en organisatorische ondersteuning van onze advocaten. Je taken omvatten onder meer: Een nauwgezet agendabe…
Wat ga je doen? Als accountant (part time) ga je bezig zijn met AP & AR Accounting Ledger Entries Betalingen Doe jij graag accounting?|Wil je graag Part Time gaan werken? …
Wat ga je doen? Als accountant (student) ga je bezig zijn met AP & AR Accounting Ledger Entries Betalingen Doe jij graag accounting?|Wil je graag een aantal dagen in de wee…
Als Junior Private Banker ben jij het eerste aanspreekpunt voor de cliënt. Binnen deze rol identificeer en analyseer je zorgvuldig de behoeften van de cliënten, en werk je samen me…
Je analyseert accuraat de ingediende stukken volgens de verzekeringsvoorwaarden en je aanvaardt al dan niet de schade volgens het onderschreven plan. Je documenteert jouw beslissi…