Het bijhouden van financiële transacties, zoals inkomsten, uitgaven, winsten en verliezen. Controleren van financiële gegevens om nauwkeurigheid en conformiteit met wet- en regelg…
Wat ga je doen? Administratieve opvolging van de dossiers Beheer, opvolging en afrekening van transacties Administratieve communicatie naar de klanten toe Intern samenwerken m…
Belangrijkste Taken: Als Logistiek Analist ben je verantwoordelijk voor: * Data-analyse: Het analyseren van logistieke gegevens om trends, patronen en verbeteringsmogelijkheden i…
Uitwerken van diverse HR-gerelateerde projecten, waaronder onboarding, continue verbetering, HR-processen, training en ontwikkeling, en meer. Actieve participatie in de voorbereid…
Hiertoe sta je in voor: Repareren van defecten aan blaasmachines en randapparatuur. Optimaal afregelen van het machinepark met aandacht voor productiviteit en productkwaliteit…
Proactief identificeren en benaderen van potentiële klanten in de markt voor aanbestedingsadvies en tendermanagement. Opbouwen en onderhouden van sterke relaties met klanten door …