Hoe maak jij mee het verschil? Als Customer Care Officer zorg je voor een antwoord op de schriftelijke reacties van onze klanten. Klaar om deze uitdaging aan te gaan en actief …
Hoe maak jij mee het verschil? Als Veiligheidsagent Securail treed je op als bewakingsagent. Zo garandeer je de veiligheid van klanten, reizigers en personeel op het spoorwegdome…
Hoe maak jij mee het verschil? Als treinbegeleider bezorg je met de glimlach elke dag duizenden mensen een fijne en veilige reis. En dat past volledig in de filosofie van NMBS. W…
Wat kan je bijleren met deze stage? Samen met de NMBS-interventiecoördinator sta je in voor de afhandeling van spoorwegincidenten en -ongevallen waarbij de integriteit van het be…
Hoe maak jij mee het verschil ? Als treinbegeleider bezorg je met de glimlach elke dag duizenden mensen een fijne en veilige reis. En dat past volledig in de filosofie van NMBS. …
Hoe maak jij mee het verschil? Als treinbegeleider bezorg je met de glimlach elke dag duizenden mensen een fijne en veilige reis. En dat past volledig in de filosofie van NMBS. W…
Hoe maak jij mee het verschil? Als treinbegeleider bezorg je met de glimlach elke dag duizenden mensen een fijne en veilige reis. En dat past volledig in de filosofie van NMBS. W…
Hoe maak jij mee het verschil? Als treinbegeleider bezorg je met de glimlach elke dag duizenden mensen een fijne en veilige reis. En dat past volledig in de filosofie van NMBS. W…
Hoe maak jij mee het verschil? Als treinbegeleider bezorg je met de glimlach elke dag duizenden mensen een fijne en veilige reis. En dat past volledig in de filosofie van NMBS. W…
Hoe maak jij mee het verschil? Als treinbegeleider bezorg je met de glimlach elke dag duizenden mensen een fijne en veilige reis. En dat past volledig in de filosofie van NMBS. W…
Hoe maak jij mee het verschil ? Als "Commercieel bediende Contact center" ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen van onze klanten via onze verschillende kanalen (telefonis…
Hoe maak jij mee het verschil? Als dispatcher bij NMBS zorg je voor het algemeen veiligheidsgevoel voor de reizigers en de collega's in het station en de trein. Je werkt in de Co…
Hoe maak jij mee het verschil? In het Security Operations Center (SOC) is er 24/24h en 7/7d permanentie om (nood)oproepen van reizigers en NMBS-personeel te beantwoorden. Je zorg…
Hoe maak jij mee het verschil ? Als treinbegeleider bezorg je met de glimlach elke dag duizenden mensen een fijne en veilige reis. En dat past volledig in de filosofie van NMBS. …
Hoe maak jij mee het verschil ? Als treinbegeleider bezorg je met de glimlach elke dag duizenden mensen een fijne en veilige reis. En dat past volledig in de filosofie van NMBS. …
Hoe maak jij mee het verschil ? Als treinbegeleider bezorg je met de glimlach elke dag duizenden mensen een fijne en veilige reis. En dat past volledig in de filosofie van NMBS. …
Hoe maak jij mee het verschil ? Als treinbegeleider bezorg je met de glimlach elke dag duizenden mensen een fijne en veilige reis. En dat past volledig in de filosofie van NMBS. …
Comment pouvez-vous faire la différence ? En tant qu'«Agent Commercial Contact Center», vous êtes responsable de soutenir nos clients à travers différents canaux : par téléphone …
Comment pouvez-vous faire la différence ? Au Security Operations Center (SOC), une permanence est organisée 24h/24 et 7j/7 pour répondre aux appels (d'urgence) des voyageurs et d…
Comment pouvez-vous faire la différence ? En tant que dispatcher à la SNCB, vous veillez au sentiment de sécurité général des voyageurs et des collègues dans les gares et à bord …