
Outbound Customer Care Medewerker // KBC // september of november // Nederlands (& Frans of Duits)
- Berchem, Antwerpen
- Tijdelijk
- Voltijds
- Uitgaande telefoongesprekken zal doen: jij neemt contact op met de bestaande cliënt van KBC omtrent verschillende onderwerpen
- Zeer correct de gesprekresultaten in onze systemen registreert
- Geen televerkoop doet; tijdens de gesprekken ga je nooit concrete informatie geven over producten of diensten, je verwijst steeds door naar het kantoor. Je hoeft dus ook geen bancaire achtergrond te hebben.
- Kwalitatief belt, want dat vinden we ontzettend belangrijk. Je krijgt dan ook een degelijke technische opleiding en beltraining en je wordt hierin continu begeleid.
- Je krijgt eerst een opleiding om alles onder de knie te krijgen.
- Na de opleiding van 1 week kan je in een van volgende schema’s werken:
- Van maandag tot vrijdag van 14u00 tot 20u30 met maximum 1 dag vrij per week.
- Van maandag tot vrijdag van 17u30 tot 20u30 met maximum 1 dag vrij per week.
- (De eerste 2 weken na opstart zal je in daguren werken: 9u30 tot 16u00)
- Je bent beschikbaar om deel te nemen aan de jobdag(en): 03/09
- Je beschikt over uitstekende mondelinge vaardigheden
- Je denkt klantgericht, bent behulpzaam en correct
- Je kan zelfstandig functioneren binnen een team
- Je digitaal helemaal up-to-date en kan vlot en punctueel rapporteren over gespreksresultaten
- Je kan vlot de basishandelingen in Excel uitvoeren
- Je bent flexibel en betrouwbaar
- Je weet discreet om te gaan met vertrouwelijke informatie
- Je werkt stipt
- Je hebt een grote zin voor orde en structuur
- Je spreekt vloeiend Nederlands en hebt kennis van het Frans
- Opstart 15/09 of 10/11.
- Een boeiende rol die je communicatievaardigheden en toegepaste talenkennis aanscherpt.
- Een groep met toffe sfeer en oog voor persoonlijk welzijn.
- Marktconform loon met maaltijdcheques.
- Een zeer aangename werkplek, zowel qua omgeving als sfeer.
- Uitstekende opleiding en begeleiding.