
Customer Service Officer - Parttime
- Brugge, West-Vlaanderen
- Vast
- Deeltijds
- Je bewaakt de strategie om de organisatie in alle contacten te stuwen naar Customer Excellence.
- Naast de orderverwerking zal je verantwoordelijk zijn voor de klantenfacturatie van A tot Z.
- In samenspraak verbeter en implementeer je een snelle en kwaliteitsvolle service, zodat we als bedrijf en als team verder kunnen groeien. Dit op vlak van planning, organisatie en de verdere opvolging.
- Je onderneemt proactieve acties om de goede relatie met onze klanten te behouden en te verbeteren.
- Op projectmatige basis verdiep je jou in een aantal actuele thema's (onze tools, de processen, …).
- Verzorgen van een professioneel onthaal zit ook in jouw takenpakket.Functie-eisen- Je beschikt over een bachelor Office Management of gelijkwaardig door ervaring
- Je hebt een flexibele instelling.
- Je hebt een betrokken en positieve ingesteldheid en de nodige peopleskills.
- Je bent sterk in probleemanalyse en in staat om oplossingsgericht te denken.
- Je bent stressbestendig, ook in geval van onverwachte wijzigingen.
- Vlot communiceren, zowel mondeling als schriftelijk, in het Nederlands is een must en in het Frans en Engels een plus.Aanvullende informatieWat kan je verwachten in ruil voor jouw inzet als Customer Service Officer?
- Je komt terecht in een dynamisch team in een familiale sfeer
- Als Customer Service Officer help je mee aan de uitbouw van de organisatie
- Er is ruimte voor eigen initiatief en om je op persoonlijk vlak te gaan ontwikkelen
- Jouw competitieve verloning wordt aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering
- Je hebt een werkschema van 20 uur per week