
Customer Service Medewerker
- Zeebrugge, West-Vlaanderen
- Vast
- Voltijds
- Je neemt de orders aan die binnenkomen via telefoon, mail (in PDF, Word, Excel) of via de sales;
- Je verwerkt deze orders nauwkeurig in het systeem (klantnummers, ordernummers, klantgegevens, levertermijnen, bestemming…);
- Je speelt deze orders verder door naar de planning en volgt verder op;
- Je communiceert en bespreekt vertragingen met de klant en zorgt voor een oplossing in samenspraak met de klant.
- Je beschikt over een bachelorsdiploma of bent gelijkwaardig door ervaring in een (commercieel/logistiek) administratieve functie;
- Schoolverlaters met een master of bachelorsdiploma (bv. bedrijfsmanagement, KMO-management, …);
- Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en spreekt/schrijft ook goed Engels. De meeste contacten met de klant verlopen op vandaag via email, maar telefonie wordt zeker gestimuleerd gezien je dan korter op de bal kan spelen;
- Je werkt vlot in de courante MS Office toepassingen en vindt voornamelijk vlot je weg in Excel;
- Je bent stressbestendig in drukkere periodes en kan snel schakelen;
- Je bent administratief sterk en werkt nauwkeurig;
- Je bent leergierig en staat ervoor open om nieuwe zaken aan te leren zodat je blijft groeien in je job en binnen de firma.
- Een fulltime tewerkstelling in een uurrooster in overleg wordt bepaald tussen 7u30-18u;
- Een plaatsje in een bedrijf en een team waar er enorme teamgeest hangt;
- Een mooi loonpakket aangevuld met maaltijdcheques en een thuiswerkvergoeding (en een groeps- en hospitalisatieverzekering bij vast contract);
- De mogelijkheid om na de opleiding 2 dagen van thuis uit te werken;
- 20 verlofdagen + 6 ADV dagen + 4 sectorale dagen;
- Een vaste functie te starten op interimbasis of onmiddellijk met een contract onbepaalde duur.