Team Leader Health Care KMO

AG Insurance

  • Brussel
  • Vast
  • Voltijds
  • 29 dagen geleden
Dit is jouw topjobHet team Health Care beheert de hospitalisatieplannen voor KMO bedrijven en hun werknemers. In dit team wordt nauw samengewerkt om voor elke klant een optimale dienstverlening te leveren. Om het team Health Care KMO binnen de afdeling ‘Employee Benefits’ in Brussel te versterken, zijn wij op zoek naar een Teamleader Health Care KMO (m/v).
  • Je leidt en coördineert een team van 8 medewerkers (Plan Administrator en Expert Plan Administrator) met als doel binnen de afgesproken termijnen aan de noden van onze klanten te beantwoorden.
  • Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse organisatie en het beheer van het team (verlofplanning, verdeling van de taken, waken over de permanentie …).
  • Je stimuleert de ontwikkeling van de medewerkers door het organiseren van vormingen, coachingsgesprekken en evaluatiemomenten, en door met hen objectieven en persoonlijke ontwikkelingsplannen op te stellen.
  • Je waakt over een duidelijke communicatie en sterke groepsgeest om zo tot een goed geolied, gemotiveerd en bekwaam team te komen.
  • Je stimuleert de ‘Continuous Improvement’-spirit in het team (o.a. via floormeetings) en verzamelt de nodige info om de manier van werken te verbeteren en te rapporteren aan de hiërarchie.
  • Je bent het referentiecontact voor de klanten (en hun commercieel contactpunt) uit onze portefeuille en je zet in op interactieve communicatie en het opbouwen van een vertrouwensrelatie.
  • Je weet gevoelige of complexe dossiers te deblokkeren, in samenwerking met de Expert Plan Administrator. Indien nodig neem je contact op met de gepaste diensten.
Dit ben jij helemaal
  • Je bent goed tweetalig Nederlands/Frans.
  • Je hebt minstens 3 jaar relevante ervaring in de verzekeringswereld (bij voorkeur in groepsverzekering – Health Care – Leven) of in een gelijkaardige functie.
  • Je kent je weg in MS Office (Excel, Power Point, Word).
  • Je bent enthousiast, klant- en resultaatgericht en je neemt graag proactief initiatieven.
  • Je werkt nauwkeurig en gestructureerd; je kan de controle en opvolging van de activiteiten bewaken en beheren.
  • Je bent communicatief en legt gemakkelijk contacten om een team te beheren.
  • Je beschikt bij voorkeur over een diploma Bachelor/Master of gelijkwaardig door ervaring.
Dit wil je toch niet missen?
  • Een topjob bij de marktleider in de verzekeringssector. We streven er voortdurend naar om onze klanten nog beter te ondersteunen. En daarvoor rekenen we op jou.
  • Een enthousiast en dynamisch team dat een dikke 10 krijgt voor sfeer en gezelligheid.
  • De kans om jezelf voortdurend te ontwikkelen, met een brede waaier aan opleidingen. Ideaal om al de vaardigheden te leren die jou kunnen helpen om je carrière verder uit te bouwen.
  • Een moderne werkomgeving in alle betekenissen: fysiek, digitaal én organisatorisch. Met o.a. flexibele werkuren en de mogelijkheid om tot 3 dagen per week van thuis uit te werken.
  • Meer dan een job: we bieden je een hele carrière. Wil je na verloop van tijd van iets anders proeven? We begeleiden je en stimuleren je om al je talenten helemaal te benutten.
  • Good vibes, daar gaan we voor. Met een uitgebreid welzijnsprogramma vol sportieve activiteiten en inspirerende workshops. Zo haal je meer uit je werk en je leven.
  • Een plek zijn waar iedereen zich welkom voelt en gelijke kansen krijgt. Waar je toekomst niet bepaald wordt door je afkomst, leeftijd, geslacht, seksuele voorkeur of beperking, maar door je talent en je competenties.
  • Natuurlijk tellen de centen ook mee. Daarom krijg je een aantrekkelijk loonpakket. En omdat niemand beter weet dan jij wat je nodig hebt, kan je een deel van dat pakket zelf samenstellen.

AG Insurance