
Service Desk Support Engineer
- Waregem, West-Vlaanderen
- Vast
- Voltijds
Dan ben jij misschien de persoon die wij zoeken om ons team te versterken!Binnen ons hoofdkantoor te Waregem, onder verantwoordelijkheid van de IT Service Delivery Manager, ben je het eerste aanspreekpunt voor eindgebruikers in onze verschillende vestigingen.Als Service Desk Support Engineer (M/V/X) zal dit jouw missie zijn:
- Je luistert naar de eindgebruiker en komt met gerichte vragen zo snel mogelijk tot de kern van de zaak.
- Problemen los je, indien mogelijk, zelf tijdig op of je gaat ten rade bij je collega's van de 2de lijn.
- Je verleent een kwalitatieve en klantvriendelijke ondersteuning aan onze eindgebruikers.
- Je bent verantwoordelijk voor user management: service, change en order requests verwerken.
- Je hebt kennis van O365, Active Directory, Citrix, PowerShell, Win10, SCCM, TCP/IP, …
- Je onderhoudt onze centrale ICT knowledge base.
- Je voert administratieve taken uit om onze systemen up-to-date te houden.
- Je bestelt IT-materiaal en inventariseert onze assets.
- Je bent bereid te werken in een permanentiesysteem met beurtrol.
- Je hebt een bachelorsdiploma met IT-affiniteit of gelijkwaardig door ervaring.
- Je bent enthousiast, communicatief en klantgericht.
- Je bent een sterke teamspeler die steeds streeft naar het leveren van kwaliteit.
- Je spreekt Nederlands, Engels en kan je uit de slag trekken in het Frans.
- Vast contract
- Fulltime 39 uur per week
- Competitief loon
- 20 vakantiedagen en 6 ADV-dagen
- Eindejaarspremie en vakantiegeld
- Mogelijkheid tot instappen in een voordelige DKV-hospitalisatieverzekering
- Groepsverzekering
- Jaarlijkse sectorpremie
- Maaltijdcheques
- Fietslease optie
- Benefits@Work
- Opleidingen en doorgroeimogelijkheden