
Sales Assistant
- Mariakerke, Oost-Vlaanderen
- Tijdelijk
- Voltijds
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en collega's.
- Je verwerkt orders in het ERP systeem en regelt het dagelijks transport.
- Je zorgt voor een vlotte maandelijkse facturatie en de verwerking van transportkosten.
- Je bestelt kantoormateriaal en ondersteunt bij eenvoudige marketingtaken.
- Je bent in het bezit van een bachelorsdiploma.
- Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels, en hebt een basiskennis Frans.
- Je werkt vlot met Microsoft Office.
- Je communiceert helder en hebt oog voor detail.
- Je werkt fulltime (40u) met een vast contract.
- Je krijgt een aantrekkelijk loon, aangevuld met maaltijdcheques, ecocheques, 32 verlofdagen en een werkbonus.
- Je laadt je elektrische wagen op aan het werk – handig toch?
- Je komt terecht in een hecht team binnen een familiale omgeving.
- Lunchen in de buitenlucht? Of een potje petanque tijdens je pauze? Het kan allemaal.