Analyst Logistics

Robert Half

  • Hasselt, Limburg
  • Vast
  • Voltijds
  • 1 dag geleden
Ben jij een pragmatische en analytisch sterke professional met een passie voor vastgoed? Robert Half is op zoek naar een Analyst LogisticsOnze klant is een toonaangevend bedrijf in de logistieke vastgoedsector. Dit bedrijf, dat actief is in zowel België als Nederland, specialiseert zich in het herpositioneren en optimaliseren van logistieke vastgoedprojecten met een duidelijke focus op duurzaamheid en innovatie. Het bedrijf heeft een open en directe cultuur waar zelfstandig werken en initiatief nemen hoog in het vaandel staanAls Analyst Logistics neem je een sleutelpositie in binnen het team en draag je bij aan het analyseren, rapporteren en delen van inzichten met betrekking tot de vastgoedportefeuille.Jouw takenpakket omvat de volgende verantwoordelijkheden:Analyse en rapportering:
  • Je verzamelt en verwerkt financiële en operationele gegevens die betrekking hebben op de kantoorgebouwen en logistieke assets.
  • Je stelt heldere, onderbouwde en gestructureerde rapporten op voor de investeerders en interne stakeholders.
  • Je zorgt ervoor dat rapporten accuraat en in meerdere talen (Nederlands en Engels) worden opgesteld.
  • Je ondersteunt bij periodieke rapportages, ad-hoc analyses en het gebruiksklaar maken van financiële en technische data.
Operationele ondersteuning:
  • Je werkt actief mee aan de uitvoering en opvolging van commerciële businessplannen.
  • Je monitort marktdatastrends, analyseert assetprestaties en helpt bij het nemen van strategische beslissingen rondom verhuur, positionering en waardevermeerdering.
  • Je bereidt presentaties en communicatiemateriaal voor, afgestemd op zowel interne als externe stakeholders.
  • Je zorgt voor duidelijke verslaggeving in meerdere talen, zodat stakeholders altijd goed geïnformeerd blijven.
Investeerdersrapportering en fondsanalyses:
  • Je ondersteunt het Fund Management-team bij het opstellen van kwartaalrapportages en presentaties voor investeerders.
  • Je voert ad-hoc analyses uit om bij te dragen aan strategische beslissingen of het evalueren van de vastgoedportefeuilleprestaties.
Investeringsanalyses:
  • Je speelt een actieve rol in het analyseren van nieuwe investeringsmogelijkheden.
  • Je beoordeelt de financiële haalbaarheid, risico's en verwachte rendementen van investeringsdossiers.
  • Je ondersteunt het management bij het maken van doordachte en strategische investeringsbeslissingen.
Rapportagelijnen:
  • Je rapporteert rechtstreeks aan de Managing Director Logistics.
  • Je fungeert als een betrouwbare schakel en vertaalt analyses naar waardevolle inzichten voor alle beslissingsniveaus.
Jouw profiel:De ideale kandidaat blinkt uit door een combinatie van financiële expertise, pragmatisme, en een passie voor vastgoed. Herken jij jezelf hierin?
  • Je beschikt over een masterdiploma in een financieel-economische richting;
  • Je hebt een eerste relevante werkervaring, bij voorkeur in audit, M&A of een andere analytische financiële functie;
  • Je beheerst vloeiend Nederlands en Engels, en hebt een goede basis in het Frans (rapporten en projecten in het Frans zullen voorkomen);
  • Je bent een absolute expert in Excel (ervaring met financiële modellen), en ervaring met Power BI is een plus, al staat die functionaliteit nog in de kinderschoenen;
  • Je bewaart het overzicht en denkt in termen van het grotere plaatje, zonder details over het hoofd te zien;
  • Je bent pragmatisch en durft initiatief te nemen. Je vindt zelf je weg binnen een ongestructureerde omgeving en aarzelt niet om hulp te vragen wanneer nodig;
  • Je bent assertief en communiceert direct, afgestemd op collega's en het hoger management;
  • Je hebt een uitgesproken passie voor vastgoed en bent bereid je in deze niche te verdiepen;
  • Je werkt 3 dagen in het kantoor te Hasselt en je bent flexibel om je 1 dag per week naar Brussel en/of Antwerpen te verplaatsen.
Het aanbod:Dit mag je verwachten:
  • Een gevarieerde functie met een hoge mate van verantwoordelijkheid en zelfstandigheid;
  • Flexibele werkuren en een open bedrijfscultuur waar jouw initiatief en pragmatische aanpak gewaardeerd worden;
  • Je krijgt de kans om te leren van ervaren collega's en verder te groeien binnen een dynamische organisatie;
  • Een competitief salarispakket dat stevig is opgebouwd:
  • Maaltijd- en en ecocheques;
  • Hospitalisatieverzekering;
  • Bedrijfswagen;
  • Flexibele werkomstandigheden.
  • Een moderne kantooromgeving in Hasselt met mogelijkheden om occasioneel in Brussel of Antwerpen te werken.
Bent u geïnteresseerd in deze functie of had u graag meer informatie gewenst? Solliciteer vandaag nog!Robert Half BV en Robert Half Project Sourcing BV verwerken de gegevens van sollicitanten die nodig zijn om de sollicitatieprocedure uit te voeren. Meer informatie over gegevensbescherming, in het bijzonder over uw rechten, vindt u op .

Robert Half