
Analyst Logistics
- Hasselt, Limburg
- Vast
- Voltijds
- Je verzamelt en verwerkt financiële en operationele gegevens die betrekking hebben op de kantoorgebouwen en logistieke assets.
- Je stelt heldere, onderbouwde en gestructureerde rapporten op voor de investeerders en interne stakeholders.
- Je zorgt ervoor dat rapporten accuraat en in meerdere talen (Nederlands en Engels) worden opgesteld.
- Je ondersteunt bij periodieke rapportages, ad-hoc analyses en het gebruiksklaar maken van financiële en technische data.
- Je werkt actief mee aan de uitvoering en opvolging van commerciële businessplannen.
- Je monitort marktdatastrends, analyseert assetprestaties en helpt bij het nemen van strategische beslissingen rondom verhuur, positionering en waardevermeerdering.
- Je bereidt presentaties en communicatiemateriaal voor, afgestemd op zowel interne als externe stakeholders.
- Je zorgt voor duidelijke verslaggeving in meerdere talen, zodat stakeholders altijd goed geïnformeerd blijven.
- Je ondersteunt het Fund Management-team bij het opstellen van kwartaalrapportages en presentaties voor investeerders.
- Je voert ad-hoc analyses uit om bij te dragen aan strategische beslissingen of het evalueren van de vastgoedportefeuilleprestaties.
- Je speelt een actieve rol in het analyseren van nieuwe investeringsmogelijkheden.
- Je beoordeelt de financiële haalbaarheid, risico's en verwachte rendementen van investeringsdossiers.
- Je ondersteunt het management bij het maken van doordachte en strategische investeringsbeslissingen.
- Je rapporteert rechtstreeks aan de Managing Director Logistics.
- Je fungeert als een betrouwbare schakel en vertaalt analyses naar waardevolle inzichten voor alle beslissingsniveaus.
- Je beschikt over een masterdiploma in een financieel-economische richting;
- Je hebt een eerste relevante werkervaring, bij voorkeur in audit, M&A of een andere analytische financiële functie;
- Je beheerst vloeiend Nederlands en Engels, en hebt een goede basis in het Frans (rapporten en projecten in het Frans zullen voorkomen);
- Je bent een absolute expert in Excel (ervaring met financiële modellen), en ervaring met Power BI is een plus, al staat die functionaliteit nog in de kinderschoenen;
- Je bewaart het overzicht en denkt in termen van het grotere plaatje, zonder details over het hoofd te zien;
- Je bent pragmatisch en durft initiatief te nemen. Je vindt zelf je weg binnen een ongestructureerde omgeving en aarzelt niet om hulp te vragen wanneer nodig;
- Je bent assertief en communiceert direct, afgestemd op collega's en het hoger management;
- Je hebt een uitgesproken passie voor vastgoed en bent bereid je in deze niche te verdiepen;
- Je werkt 3 dagen in het kantoor te Hasselt en je bent flexibel om je 1 dag per week naar Brussel en/of Antwerpen te verplaatsen.
- Een gevarieerde functie met een hoge mate van verantwoordelijkheid en zelfstandigheid;
- Flexibele werkuren en een open bedrijfscultuur waar jouw initiatief en pragmatische aanpak gewaardeerd worden;
- Je krijgt de kans om te leren van ervaren collega's en verder te groeien binnen een dynamische organisatie;
- Een competitief salarispakket dat stevig is opgebouwd:
- Maaltijd- en en ecocheques;
- Hospitalisatieverzekering;
- Bedrijfswagen;
- Flexibele werkomstandigheden.
- Een moderne kantooromgeving in Hasselt met mogelijkheden om occasioneel in Brussel of Antwerpen te werken.