
Administratieve Assistent
- Brussel
- Interim
- Voltijds
- Ondersteun het team en werk nauw samen met de manager;
- Neem een sleutelrol op als secretaris;
- Coördineer de logistiek en organisatie van de maandelijkse plenaire vergaderingen;
- Bereid vergaderingen voor en zorg voor een vlotte organisatie;
- Stel verslagen op en verspreid deze tijdig na elke vergadering;
- Beheer convocaties en zorg ervoor dat alle relevante documenten klaar zijn;
- Werk nuttige documenten op tijd bij en zorg voor een correcte administratie.
- Een diploma in Officemanagement of een gelijkaardig diploma;
- Vlotte communicatie in zowel Nederlands als Frans, met een goede beheersing van het Engels;
- Uitstekende kennis van MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook);
- Sterke mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden;
- Je neemt initiatief, werkt zelfstandig en kunt goed prioriteiten stellen.
- Een uitdagende en afwisselende functie in een innovatieve, internationale omgeving;
- Een lange termijn interimcontract met uitzicht op verlenging;
- Een voltijdse positie met ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en coaching;
- Flexibiliteit: Mogelijkheid om 2 dagen per week thuis te werken en flexibele werktijden;
- Aantrekkelijke voordelen zoals maaltijdcheques, ecocheques, verzekering, tablet;
- Een werkplek die goed bereikbaar is met het openbaar vervoer.