Job | Tweetalige klantendienstmedewerker | Brussel
DKV
- Brussel
- Vast
- Voltijds
- Als DKV-ambassadeur ben jij het eerste telefonische aanspreekpunt voor klanten, verzekeringstussenpersonen, agenten, ziekenhuizen en tandartsen, en draag je samen met je collega’s bij tot de groei van onze klantendienst en tot het verhogen van onze klant- en servicetevredenheid.
- Na een uitgebreide interne opleiding en begeleidingstraject van zes maanden sta je sterk genoeg in je schoenen om oproepen zelfstandig af te werken. Daarnaast ben je gemotiveerd om opleidingen te volgen die nodig zijn om de job ten volle te kunnen uitvoeren.
- Je komt veel in contact met interne diensten die je kan contacteren bij vragen over de grote variëteit aan onderwerpen (schadedossiers, wijziging contracten, boekhoudkundige kwesties, …), en doet zo veel ervaring op in verschillende domeinen waardoor je binnen de maatschappij heel wat mogelijkheden hebt om door te groeien.
- Je wordt individueel begeleid en geëvalueerd om te kijken naar groeipunten of opleidingsnoden, om zo de klantentevredenheid te kunnen waarborgen.
- Je werkt in 2 shiften tussen 8u en 17u, zijnde van 8u tot 16u10, of van 8u50 tot 17u.
- Je bent in de eerste plaats een vlotte communicator die mondeling heel goed tweetalig is (NL/FR). Goede kennis van het Engels is zeker een pluspunt.
- Een eerste ervaring binnen een klantendienst en/of in verzekeringen op zak? Sterke plus!
- Je hebt een Growth-mindset en bent bereid je snel in te werken in een ruim productenaanbod.
- Je bent stressbestendig en kan snel en efficiënt met een computer werken.
- Je bent klant- en servicegericht en je hebt een commerciële feeling. Hierdoor draag je het DKV-imago heel hoog in het vaandel.
- verzekeringspakket (hospitalisatie, ambulante verzekering, inkomensgarantie, pensioenplan)
- een eindejaarspremie, collectieve bedrijfspremie
- maaltijd- en ecocheques
- internet- en thuiswerkvergoeding