
Administratief assistent - Fleet & support
- Brussel
- Vast
- Deeltijds
- Volledige administratieve ondersteuning van onze wagens, van hun aankoop tot hun afvoer;
- Bij de aankoop van nieuwe wagens regelt u de inschrijving, de invoer in onze verschillende interne tools en bij onze partners, en nog veel meer;
- Samen met de Fleet Manager bent u het centrale aanspreekpunt voor vragen over het dagelijks beheer en de opvolging van de wagens (Niet-exhaustieve lijst):
- Beheer van tankkaarten (verlies, vergeten code, vernieuwing, enz.);
- Opvolging bij incidenten (ongevallen, schade, pech) en coördinatie van de nodige stappen;
- Controle en opvolging van de facturatie van het wagenpark in samenwerking met de boekhoudafdeling;
- Opstellen van verschillende rapporten en lijsten (VAA, enz.);
- U zorgt voor de verdeling van de wagens, rekening houdend met verschillende aspecten: logistiek beheer, uitschrijving van kentekenplaten, het voertuig uitschrijven bij onze verschillende partners (verzekering, banden, oplaadkaart...), enz.;
- U biedt administratieve ondersteuning aan andere teams: hulp bij de receptie, hulp bij evenementen, enz.
- Minimum diploma secundair onderwijs;
- Zeer goede kennis van het Nederlands en van het Frans;
- Nauwkeurig, autonoom, goed organisatievermogen;
- Goed commucatievermogen, klantgericht ;
- Zeer goede kennis van MS Office, en een afffiniteit met IT-tools;
- Flexibel onder andere wat betreft locatie (verplaatsingen);
- Rijbewijs B;
- Een eerste ervaring in een adminsitratieve functie is een pluspunt.
- Locatie: Brussel
1030 Schaerbeek
België
- Url: