
Boekhoudkundig Administratief Medewerker
- Brugge, West-Vlaanderen
- Vast
- Voltijds
- Inboeken van aankoop- en verkoopfacturen.
- Klaarzetten en opvolgen van betalingen.
- Bijhouden van financiële gegevens in het boekhoudpakket .
- Regelmatige overlegmomenten met de externe accountant, inclusief de voorbereiding van rapportages en btw-aangiftes.
- Agendabeheer en ondersteuning van de front office.
- Verkoop- en aankoopadministratie, inclusief communicatie met klanten en leveranciers.
- Beheren van telefoons, e-mails en coördineren van interne werklijsten.
- Nakijken en verwerken van urenregistraties ten behoeve van sociale secretariaten.
- Ondersteuning rond opleidingen en organisatie van administratieve processen.
- Je hebt ervaring met boekhouding en administratie.
- Kennis van ERP is een grote troef, maar niet vereist.
- Je spreekt vlot Nederlands en kan helder communiceren in het Frans en Engels (extra talenkennis is een pluspunt, gezien de internationale klantenbasis).
- Hands-on mentaliteit: je bent niet bang om knopen door te hakken en verantwoordelijkheid te nemen.
- Ervaring met Excel en andere administratieve tools is essentieel.
- Salarispakket: Een bespreekbaar brutoloon met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, gsm, laptop én leuke extra's zoals maandelijkse gezamenlijke lunchmomenten (broodjes, soep, pizza) en een fruitmand op kantoor.
- Werkrooster: Flexibel uurrooster met glijdende werktijden
- Thuiswerken is bespreekbaar (1 à 2 dagen per week).
- Verlofregeling: Vrij te kiezen vakantiedagen met vaste sluiting enkel tussen Kerst en Nieuwjaar.
- Contract: Fulltime is de voorkeur, maar 4/5e kan besproken worden.
- Collegiale sfeer: Je komt terecht in een communicatief team dat jou hartelijk ontvangt en waarde hecht aan wederzijds respect en transparantie.
- Startdatum: Zo snel mogelijk.