
Administratie/Purchase & aankoop (int. sfeer)
- Grobbendonk, Antwerpen
- Vast
- Voltijds
- Opvolging aankoopproces + ordermanagement en aanspreekpunt leveranciers/transporteurs
- Marktonderzoek/ analyse trends en opzetten rapporten + beheer prijslijsen, assortimentlijsten, garantie afhandeling, artikelenbeheer/voorraadmanagement
- Ondersteuning accountmanagement mbt invoeren nieuwe orders en info in Absolut
- Deelnemen aan overlegmomenten, vergaderingen + nauw contact met klant en leveranciers
- Opzetten tools/dashboards om slimmer te plannen en in te spelen op vraag/aanbod en wijzigingen
- Knelpunten signaleren + meedenken aan proces en verbetering
- Zorgen voor een vlekkeloze administratie van de logistieke en purchase flow zodat alles tijdig bij de klant komt
- Customer relations, klachtenbeheer + speuren naar nieuwe opportuniteiten bij huidige en nieuwe leveranciers + onderhandeling indien nodig
- Je groeit tot product specialist
- Bachelor en/of Master op zak (Supply Chain, Handelswetenschappen, Economie, Data science, Communicatie, Bedrijfsmanagement..)
- Eerste ervaring
- Internationale contacten schrikt je niet af
- Je kan vlot werken met MS Office (EXCEL!) en ERP.
- Je spreekt vlot Nederlands en Engels + basis Frans
- Commerciële flair
- Uitstekende en flexibele voorwaarden, marktconforme verloning.
- Ontwikkelingskansen en doorgroeimogelijkheden.
- Optie vast
- Voltijdse job
- Afwisseling en ruimte voor jouw ideeën
- Opbouw ADV (38,5- 3 ADV dagen/j)