
Customer Servicemedewerker
- Desteldonk, Oost-Vlaanderen
- Vast
- Voltijds
- Opvolgen van de volledige administratie, van de operationele activiteiten op de site
- Nominaties, operationele dossiers, facturatie, registratie en opvolging van klachten
- Je beheert samen met jouw team de planning van de schepen, treinen en vrachtwagens
- Fungeren als vast aanspreekpunt voor de klanten en het onderhouden van dagelijkse contacten
- Verwerken van douanedocumenten
- Dagelijks rapporteren van terminalactiviteiten en voorraadbewaking
- Tijdig leveren van de gegevens voor facturering de klanten en hierbij de boekhoudafdeling ondersteunen
- Je hebt alreeds een 3-tal jaren ervaring in een customer service functie, meerwaarde als je ook al met CRM's en douane wetgeving hebt gewerkt
- Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands en in het Engels, dit voor een vlotte communicatiedoorstroom te waarborgen voor alle betrokken partijen
- Communicatie staat voor jou steeds voorop, waarbij je professioneel en doelgericht te werk gaat, dit zowel naar collega's toe als naar klanten
- Je houdt van een organisatorische en nauwkeurige aanpak, hier ga je steeds voor een kwalitatief en gedetailleerd resultaat
- Je neemt een pro-actieve houding aan, dankzij jouw analytisch redeneervermogen denk je steeds in oplossingen
- Meteen vast contract
- Voltijdse tewerkstelling van 40 uren per week
- Loon tussen €3000 en €3500 bruto/maand, bespreekbaar volgens jouw ervaring
- Groeps- en hospitalisatieverzekering
- Maaltijdcheques van €8/gewerkte dag
- 20 wettelijke verlofdagen + 12 betaalde ADV-dagen, allen vrij te kiezen
- Doorgroeimogelijkheden op termijn
- Sollicitatieprocedure: 1ste gesprek met HR en de manager, 2de gesprek met de communicatie verantwoordelijke, indien alle positief volgt een passend loonvoorstel
- Druk op de blauwe sollicitatieknop rechtsboven.