
Customer Service | NL + DU + EN | Volvo Group | Gent
- Oostakker, Oost-Vlaanderen
- Vast
- Voltijds
- Eerstelijns ondersteuning bieden bij internationale pechgevallen: Waar onze klanten zich ook bevinden in Europa, jij staat klaar om hen te helpen en hun zorgen weg te nemen.
- Regelmatig contact houden met dealers en klanten: Zodat iedereen altijd op de hoogte is van de voortgang van de reparaties.
- Samenwerken in een toegewijd team: Je maakt deel uit van een hecht team dat zich 24/7 inzet om onze klanten optimaal te ondersteunen.Kernwoorden: customer support advisor, customer service, call agent, klantenservice medewerkerProfiel Bachelor denkniveau.
Vloeiend in Nederlands, Engels en Duits (minimaal B2-niveau), Frans is een pluspunt.
Flexibel in werktijden: Werken in een volcontinu systeem is voor jou geen probleem; je geniet juist van de variatie (bespreekbaar).
Rijbewijs B: Je moet zelfstandig naar het bedrijf kunnen komen.Aanbod Vast contract bepaalde duur (geen interim contract, wél Volvo Contract).- Werktijden: 7.5 uur per dag, 37.5 uur per week.
- Volcontinu uurrooster met rotatie van weekends en nachtshiften om de 6 tot 8 weken.
- Vakantiedagen: 20 dagen.
- Competitief salaris aangevuld met extralegale voordelen:
*Maaltijdcheques
*Shiftpremie
*Bedrijfsrestaurant aan democratische prijzen
*Gsm + Laptop
*Ecocheques- Sollicitatieprocedure:
*Gesprek met recruiter Adecco (screening)
*Teamsgesprek met recruiter Volvo
*Gesprek met afdeling (talencheck)
*Teamsgesprek met teammanager
- Loonvoorstel