Allround Administratief Bediende - Met bedrijfswagen-Merelbeke

Page Personnel

  • Merelbeke, Oost-Vlaanderen
  • € 24.000-48.000 per jaar
  • Vast
  • Voltijds
  • 1 maand geleden
  • Versneld solliciteren
  • Verwerken van inkomende en uitgaande e-mails en telefonische oproepen voor verschillende klanten
  • Opstellen, nakijken en versturen van offertes, facturen en bestelbonnen
  • Inboeken en controleren van aankoop- en verkoopfacturen in boekhoudsoftware
  • Opvolgen van betalingen en aanmaningen (debiteurenbeheer)
  • Beheren en bijwerken van klantendossiers en digitale archieven
  • Agendabeheer en afspraakplanning voor externe klanten
  • Opstellen van rapporteringen en overzichten op maat van de klant
  • Ondersteuning bij personeelsadministratie: opmaken van arbeidsovereenkomsten, opvolgen van verlofaanvragen, enz.
  • Voorbereidende boekhoudkundige taken voor de externe accountant
  • Klassieke receptietaken wanneer nodig: onthaal bezoekers, verdeling van post, beheer van kantoorbenodigdheden
  • Fungeren als vaste contactpersoon voor klanten en leveranciers van de bedrijven waarvoor je werkt
  • Ad hoc ondersteuning bij projecten, events of administratieve campagnes van klanten
Kom terecht in een familiale werkomgevingMooie extralegale voordelen waaronder een bedrijfswagen
  • Heeft een sterke interesse in administratie en is graag bezig met structuur, orde en nauwkeurigheid
  • Beschikt over een eerste ervaring in een administratieve rol (of is een gemotiveerde schoolverlater met een administratief diploma)
  • Is vertrouwd met courante MS Office-toepassingen (Excel, Outlook, Word) en leert vlot nieuwe software aan
  • Werkt zelfstandig, maar voelt zich ook goed in een ondersteunende teamrol
  • Is klantgericht, communicatief en service-minded, zowel mondeling als schriftelijk
  • Heeft een proactieve werkhouding en denkt graag mee met klanten
  • Weet goed om te gaan met deadlines en weet taken te prioriteren
  • Kan discreet omgaan met vertrouwelijke informatie
  • Is flexibel inzetbaar en kan schakelen tussen verschillende dossiers en klanten
  • Beheerst het Nederlands uitstekend; kennis van Frans of Engels is een groot pluspunt.
Je komt terecht bij een dynamisch en groeiend bedrijf in Merelbeke dat gespecialiseerd is in administratieve ondersteuning op maat van kleine en middelgrote ondernemingen. Hun klantenbestand is heel divers: van lokale handelaars en vrije beroepen tot KMO's actief in de bouw, retail, consultancy en dienstensector.Wat dit bedrijf typeert, is hun persoonlijke aanpak en hands-on mentaliteit. Ze nemen hun klanten zoveel mogelijk administratieve zorgen uit handen, zodat die zich kunnen focussen op hun kerntaken. Het interne team bestaat uit enthousiaste collega's met een hart voor administratie, nauwkeurigheid en klantgerichtheid.De werksfeer is informeel maar professioneel, en er wordt veel belang gehecht aan teamspirit, zelfstandigheid en flexibiliteit. Je krijgt er de kans om mee te denken met klanten, je kennis te verbreden en je administratieve talenten volop te benutten in een ondersteunende en vertrouwensvolle omgeving.
  • en competitief bruto maandsalaris in lijn met je ervaring en competenties
  • Een hippe bedrijfswagen
  • Maaltijdcheques van €8 per gewerkte dag
  • Ecocheques en eindejaarspremie
  • Vergoeding woon-werkverkeer of mogelijkheid tot fietsleasing
  • Flexibele werkuren met mogelijkheid tot (gedeeltelijk) thuiswerk
  • 20 wettelijke vakantiedagen aangevuld met extra verlofdagen (bijv. ADV of sectorale dagen)
  • Een open werksfeer met ruimte voor initiatief en inspraak
  • Opleidings- en groeikansen op maat van jouw ambities
  • Regelmatige teamactiviteiten en attenties bij speciale gelegenheden

Page Personnel