
Allround administratief & financieel Bediende
- Gent, Oost-Vlaanderen
- € 41.703-48.653 per jaar
- Vast
- Voltijds
- Facturatie: Opmaken, verwerken en controleren van facturen voor onze vrachtwagens en transportdiensten.
- Debiteurenbeheer: Opvolgen van openstaande betalingen en communiceren met klanten om achterstallige facturen in te vorderen.
- Samenwerking: Overleg met chauffeurs om ervoor te zorgen dat de facturatie overeenkomt met de uitgevoerde transporten.
- Administratieve verwerking: Afpunten van facturen in ons systeem en zorgen voor een correcte registratie.
- Juridische opvolging: Contact opnemen met een advocatenkantoor indien facturen onbetaald blijven.
- Procesoptimalisatie: Meedenken over efficiëntere werkmethodes binnen de facturatiedienst.
- Je hebt ervaring in een administratieve gerelateerde of financiële functie.
- Je bent vertrouwd met MS Office, vooral met Excel, en leert snel nieuwe systemen aan.
- Je kan vlot communiceren in het Nederlands. Kennis van het Engels en of Frans is zeker een pluslpunt.
- Je bent nauwkeurig, zelfstandig en stressbestendig. Daarnaast ben je een communicatief talent en kun je goed schakelen tussen verschillende taken.
- Je voelt je comfortabel in contact met internationale chauffeurs en klanten, ook als zij beperkt Nederlands spreken.
- Je hebt een flexibele en probleemoplossende instelling.
- Je beschikt over de nodige portie peopleskills, bent aanspreekbaar voor collega's en durft verantwoordelijkheid opnemen.
- Een uitdagende en zelfstandige functie binnen een groeiende onderneming.
- Een marktconform salaris, afhankelijk van jouw ervaring en competenties (inclusief mogelijkheid tot een bedrijfswagen).
- Flexibele werkuren, waarbij je kunt starten tussen 8u en 10u en je dag eindigt tussen 16u en 18u.
- Een gezonde werk-privébalans, inclusief de mogelijkheid om 1 dag per week thuis te werken.
- Een collegiale werkomgeving, waarin je samenwerkt met chauffeurs en andere interne teams.