
Customer Support Officer
- Zonhoven, Limburg
- Vast
- Voltijds
- Je bent de contactpersoon van diverse internationale klanten die in functie van specifieke projecten bij jou terecht kunnen;
- Bestellingen worden in detail opgenomen, praktische afspraken i.v.m. prijzen en leveringen worden helder gecommuniceerd en bevestigd;
- Een nauw contact met collega’s van sales, logistiek en productontwerp is key om elke dag on top of your game te zijn;
- Klant is koning, snelheid is belangrijk maar bovenal denk je mee in functie van kwaliteit en professionaliteit.
- Je start via training on the job zoals een uitgebreide opleiding om je productkennis te optimaliseren. Je kan rekenen op de support van de teamlead en collega’s om de kneepjes van het vak te leren.
- Je hebt een hogere opleiding of een relevante eerste ervaring achter de rug.
- Je kan professioneel communiceren met klanten in het Nederlands & Frans. Spreek je daarnaast ook Duits, dat is een groot pluspunt.
- Jouw communicatiestijl omschrijf je als vriendelijk, klantgericht en open.
- Aangezien samenwerking met collega’s cruciaal is, sta je zeker open voor een overlegcultuur. Je denkt samen in oplossingen en draagt actief jouw steentje bij aan het groepsgevoel.
- Een voltijdse job zonder overuren op een goed bereikbare plaats zonder files;
- Ruime en moderne kantoren in een professionele werkomgeving;
- Een job waarin je diverse contacten op allerhande niveau in diverse landen zal kunnen onderhouden
- Een mooi pakket extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, ecocheques en extra verlofdagen. Je kan ook extra voordelen toevoegen via een cafetariaplan.