
Customer Success Medewerker
- Gent, Oost-Vlaanderen
- Vast
- Voltijds
- Beantwoordt vragen via telefoon, mail en chat en zorgt voor een vlotte oplossing
- Luistert actief, denkt mee en vertaalt technische info naar begrijpelijke taal
- Werkt nauw samen met andere afdelingen
- Zorgt ervoor dat klanten zich écht geholpen en gehoord voelen
- Brengt waardevolle feedback aan om de tools en diensten nóg beter te maken
- Je hebt idealiter een bachelordiploma en/ of ervaring in een gelijkaardige rol, maar indien je de juiste motivatie hebt en je kan vinden in onderstaande zaken dan maak je zeker ook kans
- Je hebt een passie voor klantenservice en technologie
- Je communiceert vlot in het Nederlands en hebt een goede kennis van het Frans én Engels
- Je hebt ervaring in een klantgerichte rol (klantendienst, helpdesk, customer success…)
- Je bent positief, oplossingsgericht en kan goed schakelen tussen verschillende gesprekspartners
- Een uitdagende en veelzijdige job met échte impact
- Flexibel werken: 2 dagen per week thuiswerk
- Aantrekkelijk loonpakket met extralegale voordelen (o.a. hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, maaltijdcheques, loonbonus, cafetariaplan)
- 32 verlofdagen vrij in te plannen
- Een informele werksfeer waar teamwork en humor centraal staan