
Administratieve krak- office assistant (voltijds of 4/5de)
- Retie, Antwerpen
- Vast
- Voltijds
- Administratie all day long: Beheer orderproces (Bestellingen doen, opvolging materialen, controle voorraad en stock, lever- en bestelbonnen opmaken en nakijken) postverdeling, briefwisseling, opvragen en opvolgen offertes, webshop...
- Administratieve ondersteuning/ontlasting buitendienst, sales en management
- Verantwoordelijk voor administratieve processen en veelvuldig contact met klant, leveranciers
- Ondersteuning facturatie, debiteuren-crediteurenbeheer, opvolging aanbestedingen
- Beheer ERP, meewerken en meedenken aan digitalisering
- Ondersteuning marketing materialen / interne events en social media
- Communicatie: Lanceren social media campagnes, commerciële mailings, brochures/advertenties,...
- Ondersteuning ISO certificatie
- Bachelor denkniveau
- + 1 jaar ervaring richting office assistant, administratie, ...
- Je denkt mee en weet problemen te voorkomen en indien nodig snel op te lossen.
- Vertrouwelijke informatie is veilig bij jou
- Je kan vlot met de pc overweg: MS Office
- Kennis ERP? Dit is een grote PLUS
- Kennis ISO is een grote +
- Je hebt een goede talenkennis: Nederlands, Engels + sterk mondje Frans (heel wat franstalige klanten)
- Voltijds contract of 4/5 werken mogelijk
- Je krijgt een afwisselende aangename job binnen een familiale organisatie/KMO mentaliteit
- Competitief loon
- Voltijds contract maar ook 4/5 is zeker mogelijk.
- Werkzekerheid
- Kempische sfeer
- Extralegale voordelen