
Polyvalent administratief bediende
- Antwerpen
- Vast
- Voltijds
- De A-Z facturatie, via ons ERP-pakket (UBW)
- Opmaak en aanmaak offertes en aanbestedingen (Word en Excel)
- Eventuele opmaak kredietnota’s
- Opvolgen openstaande facturen
- Het aanspreekpunt van de klanten bij vragen over hun dossiers
- Klanten en interne mails beantwoorden
- Opvolging communicatie van de planning naar de klanten
- Aanmaak en afsluit klanten en projecten
- Opvolgen deadlines offertes en andere taken
- Administratief beheer van een klein wagenpark (boetes, parkeervergunningen…)
- Inzetten/ opvolgen bestellingen producten en hoogwerkers
- Na jouw middelbare of Bacheloropleiding heb je minimum 5 jaar relevante werkervaring
- Je een administratieve duizendpoot bent,
- Cijfers volledig jouw ding zijn,
- Je bent nauwkeurig, stipt, georganiseerd en logisch aangelegd,
- De MS-Office toepassingen beheers je vlot,
- Je staat open voor een waaier aan taken en verantwoordelijkheden en hebt over het algemeen een flexibele ingesteldheid,
- Je bent een vlotte communicator, zowel gesproken als geschreven.
- Garanderen je in een groeiende en dynamische omgeving terecht te komen
- We je actief zullen ondersteunen om jezelf te ontwikkelen
- Zorgen voor een fulltime, vast contract, een aantrekkelijk salarispakket met mooie extralegale voordelen zoals:
- Maaltijdcheques,
- Netto vergoeding,
- Groeps-en hospitalisatieverzekering,
- Flexibele werkuren,
- Mogelijkheid tot het werken van thuis (2 dagen per week),
- 4 extra verlofdagen per jaar,
- Bonus
- Cafetariaplan
- Voordelenplan bij partners
Mogelijkheid om van thuis te werken.Zet jij jouw tanden in deze boeiende uitdaging?!Neem dan gerust contact met ons op.We ontvangen met plezier je CV en garanderen je deze grondig te bekijken!