WAT ZAL JE DOEN?Als HR & Fleet Officer ben je de motor achter ons HR-team. Je schakelt moeiteloos tussen administratieve taken, wagenparkbeheer en payroll alsof je cruise control hebt ingeschakeld. Je zorgt ervoor dat alles op wieltjes loopt – letterlijk en figuurlijk – voor onze collega’s in Hasselt (BE) en Eindhoven (NL). Je job is een mix van hands-on administratie en detectivewerk: soms ben je bezig met het opstellen van contracten, andere keren puzzel je informatie bij elkaar alsof je Sherlock Holmes bent. Geen afwachtende houding hier – jij bent degene die de bal doet rollen. Wat komt er dan allemaal precies op je bord?HR Administratie: je stelt arbeidsovereenkomsten en addenda op, regelt de administratie rond onboardingen en exits, houdt personeelsdossiers up-to-date, levert rapporten aan en zoveel meer.Fleet: je beoordeelt wanneer een auto toe is aan z’n pensioen en schakelt met leasemaatschappijen omtrent offertes en herstellingen alsof je een autodealer bent. Je monitort het brandstof- en laadverbruik en zorgt dat onze car policy niet alleen op papier leeft. Boetes? Jij weet meteen wie de snelheidsduivel was.Comp & Ben: je regelt alle administratie omtrent nieuwe aansluitingen en het afsluiten van contracten, je checkt facturen, volgt contractverlengingen op en beantwoordt vragen onze medewerkers. Je houdt ook vinger aan de pols wat betreft het gebruik én de kost van onze benefitsPayroll: je zorgt ervoor dat onze werknemers (bediendencontracten) in België en Nederland elke maand tijdig en correct worden uitbetaald en beantwoordt vragen van werknemers. Ook de prestaties van de poetsvrouw en jobstudenten geef je netjes door aan het uitzendkantoor want jij vergeet nietsLegal compliance: je volgt de arbeidswetgeving op de voet op en zorgt dat ons beleid wettelijk klopt. Je adviseert de HR manager en HR BP bij ontslagdossiers en waarborgt de naleving van de regelsRecruitment: je ondersteunt het volledige wervingsproces: je schrijft vacatures die wél worden gelezen, screent cv’s met een scherp oog, voert gesprekken die geen kruisverhoor zijn en je maakt kandidaten een “offer they can’t refuse”. Maar wees gerust: je hoeft geen fulltime talent scout te worden. Het is een klein stukje van je takenpakket, het zwaartepunt van recruitment ligt bij de HR BP.Je werkt samen met twee topcollega’s (HR BP en Learning & Development Specialist) en rapporteert aan de HR manager. Samen vormen we een HR-team dat niet alleen efficiënt is maar ook heel gezellig. Een gesprekje over het weekend of een foodadresje delen? We’ve got you coveredWIE ZOEKEN WE?Je hebt een bachelor denkniveau (in de richting van personeelswerk, arbeids- en organisatiepsychologie, rechtspraktijk,…) en minimaal een drie à vijftal jaren ervaring in een soortgelijke brede HR-rol. Je weet dus dat HR meer is dan koffiekoeken en verjaardagskaartjesJe bent op zoek naar een voltijdse job (40u/week) en klaar om je tanden te zetten in een job met veel afwisselingNaast Nederlands spreek en schrijf je ook een aardig woordje Engels (gezien onze vestiging in de US)Excel schrikt je niet af: je moet geen formulewizard zijn maar je weet wel dat “=SOM” geen toverspreuk isJe neemt ownership en denkt actief mee. You see it, you fix itAls speurneus ga je graag op zoek naar alle puzzelstukjes om alle informatie bij elkaar te brengen. Op basis daarvan kan je een oplossing bedenken en voorleggenJe krijgt energie van de dynamiek die deze job met zich meebrengt dankzij het vele multitasken. Daarbij verlies je punctualiteit en nauwkeurigheid niet uit het oog want chaos is leuk maar alleen als jij het onder controle hebt ;-)WAT BIEDEN WE?Een tof, enthousiast en warm (vrouwelijk) HR team en een generalistische rol waarin je niet alleen praktische taken uitvoert maar ook zelf je hersenen laat kraken, initiatief neemt en dingen fixt nog voor iemand ze heeft opgemerktTelewerk? Zeker! We hanteren een policy van 1 à 2 dagen per week thuiswerk maar eerlijk is eerlijk: in deze rol ben je het eerste aanspreekpunt voor collega’s met vragen, dus jouw aanwezigheid op kantoor maakt écht het verschil. Verwacht dus een gezonde mix, met veel face-to-face contact en af en toe een dagje thuis om in je joggingbroek HR-werk te verrichten.Een modern kantoor en een werklocatie die goed bereikbaar is (2min van afrit Hasselt West – je kan al zwaaien naar ons vanaf de autostrade)Je komt terecht in een groeiende KMO waar we niet graag in hokjes denken en waar er ruimte is voor eigen initiatief om zo je eigen groeitraject mee vorm te geven.We vinden het belangrijk om hard te werken aan onze groei maar vinden “the Optimum family” zeker zo belangrijk. Daarom hebben we een feestcomité dat regelmatig leuke evenementen organiseert, verzorgen we de gezondheid van onze mensen met een wekelijkse fruitmand,…In ruil krijg jij van ons een aantrekkelijk salarispakket, inclusief maaltijd- en ecocheques, een nettovergoeding, gsmtoestel met abonnement, groeps- en hospitalisatieverzekering en een aanvullende verzekering ambulante zorg, 13e maand, een CAO 90 bonus (indien gehaald) en 12 ADV dagen per jaar.INTERESSE OF VRAGEN?Neem contact op met Sandra Holsteyns, HR Manager, viaAcquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet gewaardeerd