
IT support
- Sint-Niklaas, Oost-Vlaanderen
- Vast
- Voltijds
- Als Software Support Officer sta je in voor de eerste en tweedelijnondersteuning van de eindgebruikers en voor het opleiden van nieuwe gebruikers.
- Concreet sta je eindgebruikers bij met hun vragen en problemen gerelateerd aan de intern gebruikte software pakketten (Office 365, Windows, Inhouse ERP systeem,...).
- Alle software gerelateerde problemen worden aan jou gerapporteerd.
- Hierbij kan je een onderscheid maken tussen geïsoleerde en structurele problemen. Wanneer nodig, escaleer je naar de domeinspecialisten (derde lijn) om samen een oplossing te vinden.
- Daarnaast begeleid je mee de verdere ontwikkeling van het op maat gemaakte ERP systeem en test je mee nieuwe ontwikkelingen uit. Eens nieuwe ontwikkelingen op punt staan werk je mee aan een duidelijke communicatie naar de eindgebruikers over hoe deze ontwikkelingen geïmplementeerd worden.
- Het geven van trainingen aan medewerkers kan op termijn toegevoegd worden aan je verantwoordelijkheden.
- je beschikt over een diploma hoger secundair onderwijs of een bachelordiploma en je hebt een grote affiniteit met IT
- je bent een teamplayer die service minded werkt
- Office producten hebben geen geheimen voor jou, of je bent nieuwsgierig om bij te leren
- je neemt initiatief, stelt het vinden van (structurele) oplossingen voorop en je bent resultaatgericht ingesteld
- je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden en je bent stressbestendig
- je bent nieuwsgierig om te leren hoe de bandensector en onze stations werken om zodoende de verschillende gebruikers
- Je komt terecht in een gevestigde waarde binnen de banden sector die als marktleider streeft naar vooruitgang
- je gaat deel uitmaken van een dynamisch IT team waarin er in familiale sfeer gewerkt wordt
- we bieden jou dan ook een aantrekkelijk en marktconform salarispakket aan (inclusief firmawagen), in de lijn