
Administratief medewerker aankoop
- Zonnebeke, West-Vlaanderen
- Vast
- Voltijds
- Je monitort de stockniveaus van verpakkingen en zorgt dat alles tijdig besteld en geleverd wordt voor onze productie;
- Contact met leveranciers om bestellingen te plaatsen en levertermijnen af te stemmen;
- Je volgt orderbevestigingen en leveringen op, en verwerkt eventuele afwijkingen in facturen;
- Je hebt veel interne communicatie met aankoop, logistiek en customer service.
- Bachelor denkniveau of relevante ervaring. Een achtergrond in aankoop is geen vereiste maar administratieve precisie wel!
- Je spreekt vlot Nederlands en durft je uit te drukken in het Frans/Engels wanneer nodig;
- Goede basis in MS Office, SAP kennis is een grote troef;
- Je bent communicatief, oplossingsgericht, nauwkeurig en een echte teamplayer. Je houdt van een gevarieerde operationele functie.
- Werktijden: Flexibele werktijden - starten kan tussen 07:30 en 09:00. Er zijn vaste stamtijden van 09:00-12:00 en 14:00-16:00. Het betreft een werkweek van 39 uur met 6 ADV-dagen.