
Customer Service Employee - Export
- Gent, Oost-Vlaanderen
- Vast
- Voltijds
- Aannemen van orders, verwerken in relevante systemen en bijwerken;
- Ontwikkelen en onderhouden van relaties met klanten en planningsafdeling;
- Ondersteunen van de transportplanning, voornamelijk administratief;
- Dagelijks bewaken van alle klantenorders, oplossen van problemen en order gerelateerde eisen;
- Ervoor zorgen dat binnen de gestelde tijd aan de eisen van de klant wordt voldaan en/of alternatieven te zoeken samen met de planningsafdeling;
- Ervoor zorgen dat de activiteiten van het bedrijf in overeenstemming zijn met de wettelijke vereisten en dat de door ISO en SQAS gespecifieerde normen worden gehandhaafd;
- Klantvriendelijke communicatie staat centraal;
- Draagt bij aan het verkrijgen van de best mogelijke oplossing voor onze klanten om de winstgevendheid te maximaliseren en de klanttevredenheid te waarborgen;
- Zorgt ervoor dat de klant wordt bediend in lijn met de verwachtingen van de klant;
- Communiceren, instrueren en opvolgen van alle klantorders;
- Monitoren van klantzendingen, zorgen voor tijdige ophaling/levering;
- Zorgt ervoor dat de combinatie van ophalingen en leveringen in overeenstemming zijn met de overeengekomen voorwaarden op de meest efficiënte manier
- Boekt slots op schepen volgens richtlijnen (rekening houdende met de plaatsen op de boot die we hebben), boekt leveringen in overeenstemming met de eisen van de klant, rekening houdende met de lead time
- De laad- en lossloten inboeken in de systemen van de klanten
- Ervoor zorgen dat alle details van klantencriteria worden gecommuniceerd naar alle relevante partijen, follow-up en feedback worden gegeven
- Contact onderhouden met klanten over eventuele late aankomsten
- Contactpersoon zijn voor planningsafdeling
- Ervoor zorgen dat alle details met betrekking tot verzending, inkomsten en extra kosten worden geregistreerd in de juiste planningstools en systemen
- Met veel verschillende systemen kunnen werken alsook snel kunnen schakelen tussen de systemen
- Opvolgen van KPI’s
- Problemen oplossen en uitzoeken hoe dit beter kan in de toekomst door acties te implementeren.