
Office Assistant
- Oostende, West-Vlaanderen
- Vast
- Voltijds
- Je bent verantwoordelijk voor het fysiek en telefonisch onthaal van bezoekers en klanten.
- Je staat in voor het algemeen beheer van het gebouw en hebt daarvoor contact met schoonmaakfirma's en groenonderhoud.
- Je ondersteunt marketing en de financiële afdeling met het organiseren van events, communicatie en de voorbereiding van mananagment meetings.
- Administratieve taken: vooraadbeheer van kantoormaterialen, PO aanvragen coördineren, beheren van vergaderzalen,...
- Dienstreizen: Je maakt reisaanvragen op en boekt hotels.
- Je hebt een bachelor Office Management of hebt een aantal jaar ervaring in een gelijkaardige job.
- Je draagt discretie en orde & netheid hoog in het vaandel.
- Je hebt een echte hands-on mentaliteit en bent een organisatietalent.
- Je kunt je perfect uitdrukken in het Nederlands en spreekt ook goed Frans en Engels.
- Het aantrekkelijk loon wordt aangevuld met diverse extra legale voordelen.
- Je komt terecht in een dynamisch team waar initiatief nemen mag.
- Je werkt fulltime in een 39uren week.
- Je bouwt 20 dagen verlof + 6 dagen ADV op en krijgt de dagen tussen Kerst en Nieuw cadeau.
- Je start onmiddelijk op met een vast contract