Office Assistant

Bright Plus

  • Oostende, West-Vlaanderen
  • Vast
  • Voltijds
  • 1 maand geleden
JOB DESCRIPTIONBen jij een administratieve duizendpoot en een echte positivo? Dan is de job als Office Assistant in Oostende misschien wel jouw droomjob. Interesse? Solliciteer snel!
  • Je bent verantwoordelijk voor het fysiek en telefonisch onthaal van bezoekers en klanten.
  • Je staat in voor het algemeen beheer van het gebouw en hebt daarvoor contact met schoonmaakfirma's en groenonderhoud.
  • Je ondersteunt marketing en de financiële afdeling met het organiseren van events, communicatie en de voorbereiding van mananagment meetings.
  • Administratieve taken: vooraadbeheer van kantoormaterialen, PO aanvragen coördineren, beheren van vergaderzalen,...
  • Dienstreizen: Je maakt reisaanvragen op en boekt hotels.
PROFILEWat verwachten wij van jou als Office Assistant in Oostende?
  • Je hebt een bachelor Office Management of hebt een aantal jaar ervaring in een gelijkaardige job.
  • Je draagt discretie en orde & netheid hoog in het vaandel.
  • Je hebt een echte hands-on mentaliteit en bent een organisatietalent.
  • Je kunt je perfect uitdrukken in het Nederlands en spreekt ook goed Frans en Engels.
OFFERWhat is in it for you?
  • Het aantrekkelijk loon wordt aangevuld met diverse extra legale voordelen.
  • Je komt terecht in een dynamisch team waar initiatief nemen mag.
  • Je werkt fulltime in een 39uren week.
  • Je bouwt 20 dagen verlof + 6 dagen ADV op en krijgt de dagen tussen Kerst en Nieuw cadeau.
  • Je start onmiddelijk op met een vast contract
COMPANY INFORMATIONJe komt terecht in een innovatief bedrijf.

Bright Plus