
Supply Assistant (interim position)
- Oostende, West-Vlaanderen
- Interim
- Voltijds
- Customer service
- Het dagelijks opvolgen van vragen van de klanten (via ITRP standard service request & mailbox). Klanten = Daikin filialen, geen eindklanten.
- Aanmaken en opvolgen Stock transfers waar nodig / aankooporders van leveranciers.
- Verdelen en ingeven van product allocaties in SAP (= proactief) = fair share portie per filiaal.
- Pro-actieve opvolging producten via free stock KPI (met transactie in SAP) = opvolging beschikbaarheid van elk product in ons netwerk van magazijnen.
- Algemene repetitieve administratieve taken waaronder:
- Voorbereiding van tabellen en grafieken voor maandelijkse opvolgingsvergaderingen.
- Algemene administratieve taken.
- Planning tasks
- Maandelijkse berekening van de behoeften voor één van de buitenlandse Daikin-fabrieken
- Wekelijkse berekening van order-based producten
- Goede kennis van Office Excel
- Goede kennis Engels, zowel geschreven als gesproken
- SAP is een pluspunt maar geen must
- Je gaat goed om met nieuwe informatie en kan die snel toepassen
- Je bent iemand die zijn werk goed kan plannen en organiseren
- Je bent nauwkeurig en cijfervaardig
- Je bent leergierig
- Je beschikt over uitstekende communicatievaardigheden
- Je werkt bij voorkeur pro-actief