
Management Assistant facilities
- Vlaams Brabant
- Vast
- Voltijds
- Het contacteren van leveranciers/servicedienst en bevragen van beschikbaarheden
- Het inplannen van de herstellingen
- Het financieel afhandelen van de facturen
Je biedt ondersteuning aan verschillende managers bij lopende vastgoedprojecten.
Je voert voorbereidende administratieve taken uit en staat hierbij in nauw contact met verschillende interne en externe stakeholders. Dit mag je heel breed zien: gaande van de winkelfilialen tot aannemers en overheidsinstanties.Ben jij de geknipte persoon voor dit veelzijdig takenpakket? Bezorg ons dan zeker jouw CV!
- Je behaalde een bachelordiploma of hebt ervaring binnen een allround administratieve job
- Kennis in de vastgoedwereld is zeker geen must. Veel belangrijker is jouw goesting om er elke dag voor te gaan. De rest leer je on-the-job.
- Je bent communicatief, leergierig en houdt van een dynamische werkomgeving
- Je werkt zelfstandig, proactief, servicegericht en ben sterk in time management
- De administratieve duizendpoot in jou houdt ervan efficiënt te werken en steeds de puntjes op de i te zetten
- Je hebt aan twee woorden genoeg om te begrijpen wat verwacht wordt en kan snel schakelen
- Je kan vlot werken met het MS Office pakket
- Je communiceert vlot in het Nederlands en kan je uitdrukken in het Frans en Engels
- Je ontvangt een competitief brutoloon, aangevuld met nog extra voordelen zoals groepsverzekering, premies,..
- Maaltijdcheques van 8 euro/dag
- 20 wettelijke vakantiedagen (op basis van de geleverde prestaties en tewerkstellingspercentage) aangevuld met extra bijkomende verlofdagen
- Flexibele arbeidstijden en mogelijkheid tot thuiswerken
- Werken in een internationale omgeving met de nodige stabiliteit en zekerheid
- De mogelijkheid om je te blijven ontwikkelen via de Academy