Administratief assistent - Projectbeheerder - Observatorium voor Gezondheid en Welzijn (Contract van bepaalde duur 1 jaar) (m/v/x)
Vivalis.brussels
- Etterbeek, Brussel
- Contract
- Voltijds
- Herstructureren van de gegevens van de organisaties en hun diensten zoals die in de huidige database staan;
- Onderzoeken en verifiëren van de informatie via websites, databases en andere bronnen;
- Het nauwkeurig coderen en structureren van de gegevens in de nieuwe database;
- Brainstormen met het team over verbeteringen om beter aan de behoeften van gebruikers te voldoen;
- Het contacteren van operatoren om informatie te valideren;
- Deelnemen aan het testen van het gebruik van de tool met actoren uit de sociale gezondheidszorg in Brussel.
- Zorgen voor de kwaliteit van de gegevens die in de database worden ingevoerd;
- Garanderen van de relevantie van gegevens die aan gebruikers worden gecommuniceerd;
- Zorgen dat het uitgevoerde werk consistent is met de door het team gedefinieerde processen;
- Bijdragen aan discussies over het verbeteren van werkprocessen.
- 'Gezondheid en Bijstand aan Personen': erkenningen van instellingen toekennen en vernieuwen, subsidies toekennen, nieuwe ordonnanties of besluiten uitwerken enz.;
- 'Controle': controleert de door de GGC erkende of gesubsidieerde instellingen administratief en financieel;
- 'Coördinatie en Procedures': levert transversale diensten om de andere directies te ondersteunen (HRM, administratieve coördinatie, juridische dienst, Infrastructuur);
- 'Begroting en Financiën': controleert de naleving van de vastgestelde budgetten en het goede beheer van de uitgaven;
- Het 'Observatorium voor Gezondheid en Welzijn': een studiedienst.
- Ervaring in een overheidsadministratie of kennis van de overheidsadministratie is een troef;
- Kennis van de sociale- en gezondheidssector in Brussel en hun institutionele organisatie is een pluspunt;
- Goede kennis van digitale tools is een pluspunt;
- Kennis van de tweede Brusselse taal en het Engels is een pluspunt.
- Weddeschaal B101 [min. 34.945,79 € ; max. 62.238,57 €] geïndexeerd volgens het huidige stijgingscoëfficiënt (2,1223 op 01/03/2025);
- Maaltijdcheques met een nominale waarde van 8 euro per gewerkte dag (met inhouding van 1,09 euro);
- Ziekenhuisopname, met inbegrip van kind(eren) en echtgeno(o)t(e) (tot en met 66 jaar);
- Vlot bereikbaar met het openbaar vervoer;
- Gratis openbaar vervoer voor het woon-werktraject;
- Mogelijkheid tot een fietsvergoeding en/of een Villo!-abonnement;
- Flexibel uurrooster in de 38-urenweek;
- Mogelijkheid tot telewerken;
- 35 dagen verlof per jaar;
- Sociale dienst (collectieve en individuele voordelen van culturele, sportieve, recreatieve of feestelijke aard);
- Tal van opleidingsmogelijkheden;
- Mogelijkheid om interessante tweetaligheidstoelagen te verkrijgen.
Als u een handicap hebt en bepaalde aanpassingen nodig hebt om aan de selectieprocedure te kunnen deelnemen, kunt u vóór 23/09/2025 contact opnemen met mevrouw Tiffany Pauwels, hetzij per e-mail via jobs@vivalis.brussels, hetzij per telefoon 02/552 01 11. Kandidatuurstellingen die naar dit mailadres verstuurd worden, zullen niet in aanmerking komen.De persoonsgegevens die in het kader van deze vacature worden meegedeeld via Softgarden, zijn uitsluitend bestemd voor de aanwerving voor de hierboven beschreven functie. De informatie zal alleen worden verwerkt ten behoeve van deze vacature en zal in geen geval aan derden worden doorgegeven. Softgarden zal deze gegevens dan ook niet langer bewaren dan nodig is om deze aanwerving te verwerken. Indien u vragen hebt over gegevensbescherming, of indien u uw gegevens wenst te corrigeren of bezwaar wenst te maken, aarzel dan niet contact op te nemen met de verantwoordelijke voor gegevensbescherming op het volgende adres: dataprotection@vivalis.brussels.SolliciterenAlle kandidaatstellingen moeten het volgende omvatten:
- het referentienummer van deze procedure: 2025_OB_B1_02 ;
- een motivatiebrief met een toelichting over de kwalificaties en ervaring die de kandidaat kan voorleggen met betrekking tot de functie;
- een bijgewerkt CV.