
Customer Care Helpdesk Medewerker
- Izegem, West-Vlaanderen
- Vast
- Voltijds
- Het beantwoorden van telefoons en het bieden van eerstelijns ondersteuning bij vragen of technische problemen.
- Het oplossen van eenvoudige problemen op afstand of het doorschakelen naar de juiste collega's.
- Het plannen van onderhoud, interventies, opleidingen en opstarten van onze geavanceerde robots.
- Het coördineren en opvolgen van taken met externe partners.
- Administratieve taken, zoals het verwerken van gegevens
- Je hebt minimaal een secundair diploma, bij voorkeur in administratie; enige technische kennis is een pluspunt.
- Je bent sterk in administratie en werkt nauwkeurig.
- Je hebt een luisterend oor en zoekt actief naar oplossingen voor klanten.
- Je neemt initiatief en organiseert je werk zelfstandig.
- Je bent ervaren met MS Office en hebt al gewerkt met een ERP-pakket.
- Je communiceert vlot in het Nederlands, Frans én Engels.
- Een fijne werkomgeving zonder files en met behulpzame collega's.
- Een aantrekkelijk salaris en opleidingsmogelijkheden om jouw talenten verder te ontwikkelen.
- De kans om deel uit te maken van een snelgroeiend hightech team.