
Service Sales Administratie
- Vlaams Brabant
- Tijdelijk
- Voltijds
- Zorg voor voortdurende communicatie met alle belanghebbenden over activiteiten en initiatieven.
- Een duidelijk begrip hebben van het beleid en de visie van het bedrijf en hoe de Back-office hieraan bijdraagt.
- Samenwerken met klanten, de serviceteams en afdelingen, andere afdelingen (Financiën, Projectmanagement, Verzending en Magazijn...)
- Reageren op en omgaan met klantcommunicatie via e-mail en telefoon.
- Gebruik van geautomatiseerde en computergestuurde systemen waar nodig.
- Administratieve afhandeling van Field Service Reports na klantbezoeken door Field Service Engineers.
- Budgetten bewaken voor contracten, apparatuur en benodigdheden; operationele rapporten controleren.
- Beheer en coördinatie van administratieve ondersteunende diensten; faciliteiten, beveiliging, postverdeling, archiefbeheer en andere kantoortaken.
- Aanbevelen van wijzigingen in procedures of beleid om de processen binnen de afdelingen te verbeteren.
- Sterke communicatie- en faciliterende vaardigheden met een bewezen vermogen om in een team te werken.
- Uitstekende organisatorische instelling, kennis van het beheer van processen in de Service Back-office en sterke opvolgvaardigheden.
- Vermogen om zich te verbinden met klanten, hun standpunten en problemen, zowel lokaal als in andere landen en culturen.
- Sterk in correct en nauwkeurig werk, gepassioneerd over Service (producten).
- Bachelor diploma in Administratie.
- 5 jaar ervaring in een administratieve functie in de Service.
- Ervaring met MS Office en ERP-systemen is een pluspunt.
- Kan gemakkelijk communiceren in het Nederlands, Engels en Frans.
- Marktconform loon
- Uitdaging en opleiding binnen het bedrijf
- Tijdelijke functie: zeker tot eind augustus, met grote kans op verlenging.
- Na inwerkperiode, twee dagen thuiswerk mogelijk.
- Full time of 80%