
Teamverantwoordelijke Leveranciersadministratie
- Antwerpen
- Vast
- Voltijds
- Je neemt de leiding over een team van 11 medewerkers;
- Je waarborgt de continuïteit van de leveranciersadministratie en zorgt voor naleving van geldende wetgeving;
- Je bevordert een klantgerichte cultuur, zowel intern als extern;
- Je stimuleert de groei en ontwikkeling van je medewerkers door coaching en opleidingsplannen;
- Je optimaliseert processen en bewaakt het budget van de afdeling;
- Je werkt zelfstandig aan projectimplementaties en volgt deze nauwkeurig op.
- Je hebt een masterdiploma of gelijkwaardige relevante ervaring;
- Je beschikt over sterk analytisch inzicht en organisatorisch vermogen;
- Je hebt ervaring met leveranciersadministratie en boekhouding;
- Je bent proactief en oplossingsgericht in samenwerking met stakeholders;
- Je hebt uitstekende administratieve vaardigheden en een innovatieve mindset.
- Competitief salarispakket;
- Overname van relevante anciënniteit;
- Maaltijdcheques ter waarde van €8;
- Gratis hospitalisatieverzekering en voordelig tarief voor gezinsleden;
- Ruim vakantieaanbod van 30 dagen bij voltijdse tewerkstelling;
- Flexibele werkomstandigheden zoals telewerken en glijtijden;
- Extra's zoals vakantiegeld, eindejaarspremie en toeslagen voor onregelmatige prestaties;
- Mogelijkheden om je professioneel te specialiseren en groeien.