
Customer Service Officer - Regio Harelbeke
- Harelbeke, West-Vlaanderen
- Vast
- Voltijds
Ben jij een klantgerichte multitasker met een passie voor communicatie en administratie? Voor een innovatief bedrijf in de regio Harelbeke zoeken we een enthousiaste Customer Service Officer.Job Description:Als Customer Service Officer ben je de verbindende schakel tussen klanten en interne teams. Je staat dagelijks in contact met B2B-klanten en biedt hen duidelijke informatie over producten, diensten en relevante marktontwikkelingen. Via telefoon en e-mail beantwoord je vragen over bestellingen, levertermijnen en contracten, en zorg je voor een professionele opvolging van elk contactmoment.Je werkt nauw samen met collega's binnen het customer service team en tilt de klantbeleving naar een hoger niveau. Dankzij jouw vlotte en empathische aanpak weet je elk probleem efficiënt aan te pakken. Wanneer nodig, verwijs je door naar de juiste contactpersoon binnen het bedrijf.Daarnaast neem je diverse administratieve taken op: je maakt klantendossiers aan, werkt offertes uit, houdt gegevens up-to-date en zorgt dat alle documentatie correct en tijdig bij de klant terechtkomt. Je werkt met een intern CRM-systeem en signaleert commerciële opportuniteiten. Ook denk je actief mee over het verbeteren van processen en neem je initiatief om de werking van de klantendienst te optimaliseren.Candidate Profile:Je bent een communicatieve en commerciële teamspeler met een hands-on mentaliteit. Klanttevredenheid is voor jou geen doel, maar een vanzelfsprekendheid. Je hebt bij voorkeur ervaring in een customer service functie, en affiniteit met de energiesector is mooi meegenomen. Je denkt oplossingsgericht, werkt nauwkeurig en weet je weg te vinden in een dynamische omgeving.Naast een uitstekende kennis van het Nederlands, spreek en schrijf je ook vlot Frans. Je bent kwaliteitsbewust, efficiënt en hebt zin om erin te vliegen.What Client Offers:Je komt terecht in een groeiende onderneming met een open en collegiale sfeer. Er is ruimte voor initiatief, persoonlijke groei en ondernemerschap. Je werkt voltijds van maandag tot vrijdag, van 8u30 tot 17u00, wat neerkomt op een 40-urenweek. In ruil krijg je 32 verlofdagen die je vrij kan inplannen.Je loon wordt afgestemd op jouw ervaring en competenties. Sterke prestaties worden beloond met doorgroeimogelijkheden en een aantrekkelijk loonpakket. De werkplek in Harelbeke is vlot bereikbaar met de wagen of fiets.Interesse in deze functie als customer service officer in regio Harelbeke? Bezorg jouw cv + motivatie naar office.kortrijk@manpower.be of contacteer ons telefonisch op het nummer 056 25 85 55.