
Management Assistant met kennis van boekhouden
- Vlaams Brabant
- Tijdelijk
- Voltijds
- Opstellen van verkoopfacturen
- Ingeven van aankoopfacturen
- Opvolgen van betalingen
- Archiveren en klassement
- Het opvolgen van de ondernemingsadministratie
- Het inplannen van afspraken
- Onthaal
- Beheren van de mailbox
- Ondersteuning en opvolging van dossiers
- Klantencontracten opstellen
- Je beschikt minimaal over een Bachelor of een graduaat mét ervaring
- Je communiceert heel goed in Nederlands en Engels. Zowel mondeling als schriftelijk
- Je hebt een basiskennis Frans
- Je hebt een zeer goede kennis van Officepakket
- Je hebt voldoende ervaring met boekhouden
- Je bent hands-on en kan taken binnen de gevraagde deadline afwerken
- Je wil je engageren om op lange termijn door te groeien tot een vaste waarde binnen het bedrijf
- Een voltijds contract
- Glijdende uren (starten tussen 8u en 9u en eindigen tussen 17u en 18u)
- Een gevarieerd takenpakket
- Een competitief verloningspakket aangevuld met extralegale voordelen (GSM, Hospitalisatie, Groepsverzekering,...)
- Maaltijdcheques van 6€ per gewerkte dag
- 40-uren week met 12 ADV-dagen per jaar