
Administratief Medewerker Contractbeheer
- Zaventem, Vlaams Brabant
- Vast
- Voltijds
- Je past contracten aan op maat van de klant;
- Je uploadt de contracten in het systeem;
- Je bekijkt of alle wettelijke vereisten op het contract ingevuld zijn;
- Je voegt per land de juiste aanpassingen aan het contract toe en houdt rekening met de wettelijke bepalingen per land. Hiervoor sta je in contact met de juridische diensten van de verschillende landen;
- Je controleert de prijs van de producten in het systeem en past aan waar nodig;
- Je zorgt ervoor dat alle prijzen ook correct in het SAP-systeem staan;
- Je vraagt de nodige approvals voor aanpassingen aan;
- Je hebt veel contact met de accountmanagers.
- Je hebt een zeer goede kennis van het Engels, zowel mondeling als schriftelijk. Daarnaast spreek en schrijf je ook vloeiend Nederlands. Kennis van het Frans is een pluspunt;
- Je hebt een bachelordiploma of gelijkwaardig door ervaring;
- Je hebt ervaring met SAP of een ander ERP-systeem;
- Je kan vlot werken met het MS office-pakket, met name met Word;
- Je hebt goede communicatievaardigheden;
- Je raakt vlot in Zaventem;
- Voorkennis van contractbeheer is een groot pluspunt.
- Competitief salaris;
- De opleiding gebeurt op het kantoor in Zaventem. Nadien kan je tot 2 dagen per week telewerken;
- Voltijdse of 4/5de betrekking op lange termijn;
- Maaltijdcheques;
- Glijdende werkuren;
- ADV-dagen.