
Customer Support Specialist
- Brussel
- Vast
- Voltijds
- Klanten helpen bij technische problemen, zoals het koppelen van een smartwatch of instellen van een app.
- Advies geven over producten die aansluiten bij de sportdoelen van de klant.
- Bijdragen aan een positieve klantervaring, zowel telefonisch als via e-mail of chat.
- Problemen van de producten onder aandacht brengen en rapporteren aan de technische ondersteuning.Meer info? Intelect ZaventemE-mail:
TDelenProfielWie ben jij:
- Je bent enthousiast en vriendelijk, met een passie voor sport en technologie.
- Je hebt geen ervaring nodig, maar bent wel snel met computers en handig met telefoons, apps en andere gadgets.
- Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands, en beschikt over een sterke kennis Engels (Frans is een plus).
- Je kunt goed luisteren, denkt in oplossingen en bent een echte teamspeler.BedrijfOnze klant is een wereldwijd toonaangevend technologiebedrijf dat innovatieve producten ontwikkelt voor activiteiten zoals sport, fitness, outdoor en navigatie. Met hoogwaardige wearables, gps-systemen en slimme oplossingen helpen ze mensen hun prestaties te verbeteren en hun avonturen te verrijken.Aanbod Wat kan je verwachten:
- Een dynamische werkomgeving in de sportsector.
- Een marktconform salaris en bonussen op basis van prestaties.
- Goede work-life balance.
- Een uitgebreide training om je product- en technische kennis te versterken.
- Korting op ons sport- en technologische assortiment.