
Medewerker Boekhouding (PT)
- Brecht, Antwerpen
- Vast
- Deeltijds
- Je speelt een actieve rol in de verwerking van zowel aankoop- als verkoopfacturen. Daarbij zorg je ervoor dat alles correct en tijdig wordt ingevoerd, zodat het verdere boekhoudproces vlot kan verlopen;
- Daarnaast ondersteun je bij de voorbereiding van betalingen en voer je eenvoudige controles uit, zoals het nakijken van bedragen, data en factuurgegevens. Dankzij jouw nauwkeurigheid help je mee fouten te vermijden en de betrouwbaarheid van onze administratie te garanderen;
- Je draagt ook bij aan een vlotte administratieve opvolging: van het verzamelen van documenten tot het aanvullen van dossiers en het beantwoorden van interne vragen;
- Documenten coderen, klasseren en archiveren alsook telefonische oproepen en mailverkeer beantwoorden behoort eveneens tot je takenpakket;
- Tot slot, sta je er uiteraard niet alleen voor. Je werkt nauw samen met ervaren collega's uit de boekhouding en administratie, van wie je veel kan bijleren. Samen zorgen jullie voor een efficiënte en goed georganiseerde werking van het financiële departement.
- Je speelt een actieve rol in de verwerking van zowel aankoop- als verkoopfacturen. Daarbij zorg je ervoor dat alles correct en tijdig wordt ingevoerd, zodat het verdere boekhoudproces vlot kan verlopen;
- Daarnaast ondersteun je bij de voorbereiding van betalingen en voer je eenvoudige controles uit, zoals het nakijken van bedragen, data en factuurgegevens. Dankzij jouw nauwkeurigheid help je mee fouten te vermijden en de betrouwbaarheid van onze administratie te garanderen;
- Je draagt ook bij aan een vlotte administratieve opvolging: van het verzamelen van documenten tot het aanvullen van dossiers en het beantwoorden van interne vragen;
- Documenten coderen, klasseren en archiveren alsook telefonische oproepen en mailverkeer beantwoorden behoort eveneens tot je takenpakket;
- Tot slot, sta je er uiteraard niet alleen voor. Je werkt nauw samen met ervaren collega's uit de boekhouding en administratie, van wie je veel kan bijleren. Samen zorgen jullie voor een efficiënte en goed georganiseerde werking van het financiële departement.
- Je bent een enthousiaste en leergierige collega die graag de handen uit de mouwen steekt. Administratieve taken schrikken jou niet af, integendeel, je haalt voldoening uit nauwkeurig werk en weet snel je weg te vinden in systemen en procedures;
- Reeds een eerste ervaring opgedaan in boekhouding en/of administratie? Top! Nog geen ervaring, maar je wil je hier graag verder in verdiepen? Eveneens top! Zolang je gemotiveerd en leergierig bent, ben je welkom, ongeacht je opleiding / ervaring;
- Orde en structuur zijn belangrijk voor jou: je werkt georganiseerd en houdt ervan als alles netjes opgevolgd is;
- Daarnaast communiceer je vlot en op een aangename, respectvolle manier met collega’s en andere betrokkenen;
- Je bent beschikbaar voor 20 uur per week en zoekt een job waarin je kan bijleren én mee het verschil kan maken.
- Een energieke omgeving met een hecht team en een informele en familiale sfeer;
- De kans om jezelf verder te ontwikkelen en te groeien binnen je rol als boekhoudkundig medewerker;
- Een aantrekkelijk salaris met extralegale voordelen;
- Een afwisselende functie met veel verantwoordelijkheden en ruimte voor jouw ideeën;
- Jaarlijkse teambuilding en feestelijke attenties: met Sinterklaas, Kerst en Pasen kun je rekenen op een mooi cadeau als teken van waardering voor jouw inzet en bijdrage aan het team.