
Customer Care Agent
- Roeselare, West-Vlaanderen
- € 2.500-3.500 per maand
- Vast
- Voltijds
- Je verleent advies aan klanten om de productkeuze te bepalen.
- Je bent verantwoordelijk voor de orderafhandeling.
- Je zorgt voor een nauwkeurige en zorgvuldige verwerking en opvolging van orders.
- Je beheert klantendossiers op administratief en commercieel vlak.
- Je bent communicatief sterk.
- Je adviseert en helpt onze klanten-installateurs en/of eindgebruikers aan de balie en telefonisch.
- Je rapporteert aan de teamleader van de customer service.
- Interesse in techniek is een pluspunt. Een technische opleiding of ervaring is een extra troef.
- Je beschikt over organisatorisch en administratief inzicht.
- Je bent communicatief sterk.
- Kennis SAP is een pluspunt.
- Je bent een echte teamplayer.
- Je bent stressbestendig en servicegericht.
- Je beheerst vlot het gesproken Nederlands en Frans.
- Je woont binnen een straal van 30 km van onze vestiging in Roeselare, Welkenraedt of Zaventem.
- Een competitief salaris, aangevuld met diverse extralegale voordelen: maaltijdcheques, terugbetaling woon-werkverkeer (of gratis treinabonnement), CAO 90 bonus, ecocheques, hospitalisatieverzekering en groepsverzekering (pensioenplan).
- Een opleiding en regelmatige bijscholing.
- Een stabiel en groeiend bedrijf met een duidelijke toekomstvisie.
- Een stimulerende, innovatieve werkomgeving in een hecht team.
- Na de opleidingsperiode behoort gedeeltelijk thuiswerken tot de mogelijkheden.