Je fungeert als rechterhand van de directie Je bent verantwoordelijk voor het agenda beheer en travel management Je werkt nauw samen met de HR verantwoordelijke Je zal rapporter…
Agendabeheer en het plannen van afspraken, vergaderingen en evenementen. Het verzorgen van correspondentie en communicatie, zowel intern als extern. Het organiseren van reizen en…
Als Management Assistant zal je instaan voor de administratieve ondersteuning van verschillende afdelingen binnen ons advocatenkantoor. Je zal nauw samenwerken met het team en ande…
Als Management Assistant ben je verantwoordelijk voor de administratieve en organisatorische ondersteuning van onze advocaten. Je taken omvatten onder meer: Een nauwgezet agendabe…
Agenda- en afsprakenbeheer voor het team waarin je terechtkomt Opstellen en verwerken van correspondentie en documenten Organiseren van vergaderingen, conferenties en zakelijke e…
Brede administratieve ondersteuning van het managementteam, zoals het mee opvolgen van diverse dossiers en projecten Het voorbereiden van vergaderingen en het klaarmaken van verga…
Ondersteuning van het management met agendabeheer, meetings en document voorbereiding. Coördinatie van communicatie en organisatie van zakelijke evenementen. Assisteren bij rappo…
Je fungeert als rechterhand van de directie Je bent verantwoordelijk voor het agenda beheer en travel management Je werkt nauw samen met de HR verantwoordelijke Je zal rapporter…
Als management assistant ben je de steunpilaar van het managementteam. Je krijgt een gevarieerd en uitdagend takenpakket, dat eruitziet als volgt: Brede administratieve ondersteun…
Je neemt de verantwoordelijkheid op van a tot z voor verschillende lesprojecten. Je bent de eerste contactpersoon voor internationale docenten. Je verzorgt de reisarrangementen. …
Als Administratief Assistent heb je een zeer uitgebreid takenpakket, opdrachten zijn onder meer: Het zijn van een relevant contactpersoon (Mailing, telefonie) Opstellen van rap…
Je bent het eerste aanspreekpunt voor collega's en leidinggevenden omtrent HR-gerelateerde zaken. Je regelt mee de onboarding en offboarding van personeel. Je werkt een opleiding…
Je staat in voor het agendabeheer (planning en organisatie van vergaderingen en faciliteiten + follow-up + administratie). Je Assisteert de partners en directeuren bij het beheren…
As an Event & Office Assistant you'll be responsible for: Organisation of internal events (team-building, yearly events, after-works...) Support in the organisation of external e…
- E-mail management (office & car management) - Manage travels - Maintain up-to-date our Handbook - Expense Support for Brussels office - Car management day to day Intern…
What are your responsibilities as an Office Assistant? Book travel arrangements (hotel reservations, restaurants, flight tickets or other ways of transport, ..) Schedule and coor…
Managing and updating the database : You are responsible for accurately maintaining data, including contact information, preferences, and payment details. You ensure that the datab…
Format documents using Microsoft Office tools, Supervise the Front-office: answering landline phone and door, welcoming guests, receiving deliveries, ensuring that the office is n…
As an Office Assistant, your main tasks will be: All round administration Customer support Calendar management Helping with onboarding & offboarding Co-organization events …