Part time assistant voor ondersteuning op kantoor Taken Facility set-up, mailing follow-up, stock management, delivery staci, Vereisten Teampmayer die flexibel en to the po…
Als Office Manager heb je een tal van diverse taken, zoals: Het instaan voor onboarding van nieuwe collega's Het opmaken van relevante PowerPoints Het goed functioneren van he…
De ideale uitdaging voor ambitieuze professionals Als Great Place To Work bieden we niet alleen carrièremogelijkheden, maar hechten we ook veel waarde aan het welzijn van onze me…
UNIZO Winkelraad is de koepel van twee sectororganisaties (www.buurtsuper.be, www.modeunie.be) en een opleidingscenter voor de zelfstandige kleinhandel (www.pmoretail.be). De kernt…
Wat ga je doen? Notuleren tijdens vergaderingen Coördineren van activiteiten en bijeenkomsten Beheren van inschrijvingen Regelen van locaties en catering Onderhouden van ons …
Het beheren van de algemene administratie, waaronder postverwerking, e-mails en telefoongesprekken. Het plannen en coördineren van vergaderingen, evenementen en afspraken. Het on…
In deze functie van Office Manager zal je verantwoordelijk zijn voor: Personeelsbeleid: selectie en opleiding van medewerkers, ondersteuning bij evaluatiegesprekken, je fungeert a…
Als Office Manager beschik je over een ruim takenpakket. Jouw hoofdtaken zijn onder meer: Het algemeen coördineren van het kantoor Het organiseren van diverse meetings Adminis…
Actief zoeken naar woningen die voldoen aan de behoeften van onze klanten. Opbouwen en onderhouden van sterke relaties met klanten en andere belanghebbenden. Beheren van het voll…
Het takenpakket als Office Manager ziet er als volgt uit: Het onderhouden van zowel interne als externe communicatie. Het verzorgen van een soepele gang van zaken van het dagdage…
Als Office Manager ben je verantwoordelijk voor: Ondersteuning van consultants en head of Public Relations in administratieve taken Organiseren van interne en externe events (tea…
Het beheren van de algemene administratie, waaronder postverwerking, e-mails en telefoongesprekken. Het plannen en coördineren van vergaderingen, evenementen en afspraken. Het on…
Dagelijkse taken: Onthaal van het kantoor en logistieke taken in het kantoor uitvoeren. Administratie: Beheren van inkomende en uitgaande post, inclusief het scannen, archiveren …
Coördinatie van Agenda's: Je bent verantwoordelijk voor het organiseren en beheren van kalenders, vakantieplanningen, vergaderingen en de beschikbaarheid van personeel. Eerste Aan…
Je fungeert als een centraal aanspreekpunt voor zowel interne als externe communicatie en zorgt voor een soepele dagelijkse gang van zaken binnen het kantoor. Invloedrijke rol: A…
Je fungeert als een centraal aanspreekpunt voor zowel interne als externe communicatie en zorgt voor een soepele dagelijkse gang van zaken binnen het kantoor. Invloedrijke rol: A…
Als Office Manager bij onze klant in Brussel heb je het volgende takenpakket: Facilitair Beheer: Verantwoordelijk zijn voor de algemene werking van het kantoor, waaronder de inri…
De functie omvat het administratief verwerken van documenten voor zowel import- als exportgoederen (vrachtvervoer/doorsturen), in overeenstemming met de geldende douanereglementen …
MEMM06875 Brussel Vast 4/7/24 Functie Als Office Coördinator is jouw belangrijkste verantwoordelijkheid ervoor te zorgen dat ons kantoor soepel draait door de ontvangst, …
Description Ben jij een organisatietalent met een scherp oog voor detail? Hou je van verwantoordelijkheid en variatie? Dan zijn we op zoek naar jou! We zijn momenteel op zoek naa…