Verwelkomen en assisteren van klanten bij aankomst in de bandencentrale. Beheren van inkomende telefoongesprekken en e-mails. Plannen van afspraken voor bandenservice en andere d…
Je bent het gezicht en de stem van het bedrijf. Je verzorgt de telefonie, mails, enquêtes,... Als eerste aanspreekpunt in de dienst naverkoop adviseer en begeleid je de klanten. …
Je bent het gezicht en de stem van het bedrijf. Je verzorgt de telefonie, mails, enquêtes,... Als eerste aanspreekpunt in de dienst naverkoop adviseer en begeleid je de klanten. …
Je bent het gezicht en de stem van het bedrijf. Je verzorgt de telefonie, mails, enquêtes,... Als eerste aanspreekpunt in de dienst naverkoop adviseer en begeleid je de klanten. …
Jouw rol? Je bent het gezicht en de stem van het bedrijf. Je verzorgt de telefonie, mails, enquêtes,... Als het eerste aanspreekpunt in de dienst naverkoop adviseer en begeleid…
Je bent het gezicht en de stem van het bedrijf. Je verzorgt de telefonie, mails, enquêtes,... Als eerste aanspreekpunt in de dienst naverkoop adviseer en begeleid je de klanten. …
Je bent het gezicht en de stem van het bedrijf. Je verzorgt de telefonie, mails, enquêtes,... Als eerste aanspreekpunt in de dienst naverkoop adviseer en begeleid je de klanten. …