Het opstellen van arbeidscontracten, contractaanhangsels en werkattesten Het verwerken van extra voordelen zoals fietsvergoedingen, onkostennota's, woon-werkverkeer abonnementen, …
Als Payroll Officer ben je verantwoordelijk voor: Loonadministratie samen met een sociaal secretariaat Contactpersoon voor collega's in verband met HR gerelateerde vragen Beheer…
Als HR Trainee maak je een uitgebreide ontwikkelingsreis door en krijg je blootstelling aan verschillende aspecten van ons HR-beleid en de bedrijfsvoering. Jouw verantwoordelijkhed…
Je taken omvatten onder andere: Het opstellen en uitvoeren van HR-strategieën en -beleid in lijn met de bedrijfsdoelstellingen. Het adviseren van het management en medewerkers op…
Als HR Talent Coördinator zijn je hoofdverantwoordelijkheden: Ondersteuning van het volledige wervingsproces: Het opstellen van functieomschrijvingen; Het sourcen van kandidaten…
Als Trainee Krijg je een op maat gemaakte training, we halen het beste uit je! Ben je in contact met diverse partijen, je bent het middelpunt van het proces Ga je jezelf ontwikk…
Je toont initiatief door contact op te nemen met de business of andere HR-afdelingen als er informatie ontbreekt of verduidelijking nodig is. Daarnaast speel je een actieve rol b…
Coördinatie van Agenda's: Je bent verantwoordelijk voor het organiseren en beheren van kalenders, vakantieplanningen, vergaderingen en de beschikbaarheid van personeel. Eerste Aan…
Dagelijkse taken: Onthaal van het kantoor en logistieke taken in het kantoor uitvoeren. Administratie: Beheren van inkomende en uitgaande post, inclusief het scannen, archiveren …
Actief zoeken en selecteren van talent via verschillende kanalen Nauw samenwerken met hiring managers om hun specifieke wervingsbehoeften te begrijpen Opbouwen en onderhouden van…
Als HR assistant ben je verantwoordelijk voor : Het coördineren van vergaderingen en beheren van boekingen voor vergaderruimtes. Verstrekken van HR-ondersteuning aan medewerkers.…
Als HR Specialist zul je verantwoordelijk zijn voor verschillende taken zoals: Ondersteunen en actief deelnemen aan verschillende HR-projecten Payroll ondersteuning: loonadminist…
Ondersteuning bieden aan de HR Generalist bij dagelijkse HR-activiteiten. Beheren van personeelsdossiers en zorgen voor nauwkeurigheid en compliance. Coördineren van het wervings…
Als Consultant bij Page Personnel ben je verantwoordelijk voor het identificeren, aantrekken en matchen van topkandidaten met de behoeften van onze klanten. Je werkt samen met bedr…
Ondersteuning bieden bij het wervingsproces, inclusief het plaatsen van vacatures, het screenen van cv's en het plannen van sollicitatiegesprekken. Beheren van de personeelsadmini…
Ondersteunen bij het wervingsproces, inclusief het opstellen van vacatures, het screenen van cv's en het coördineren van sollicitatiegesprekken. Assisteren bij de onboarding van n…
Identificeren en aantrekken van geschikte kandidaten voor openstaande posities. Actief zoeken naar potentiële kandidaten via verschillende kanalen. Screenen en evalueren van kand…
As HR & Communications assistant you're responsible for: Provide administrative support in HR administration, including assistance in recruitment processes. Assist in internal an…
As an HR Administration and Payroll Specialist you are in charge of: Managing the monthly payroll process for all employees and ensure the highest standards of payroll administrat…
As HR Assistant you'll be responsible for: General HR support Assisting the recruitment process Coordinating trainings HR administration Assisting on different HR projects …