Agendabeheer en het plannen van afspraken, vergaderingen en evenementen. Het verzorgen van correspondentie en communicatie, zowel intern als extern. Het organiseren van reizen en…
Als Management Assistant ben je verantwoordelijk voor de administratieve en organisatorische ondersteuning van onze advocaten. Je taken omvatten onder meer: Een nauwgezet agendabe…
Agenda- en afsprakenbeheer voor het team waarin je terechtkomt Opstellen en verwerken van correspondentie en documenten Organiseren van vergaderingen, conferenties en zakelijke e…
Brede administratieve ondersteuning van het managementteam, zoals het mee opvolgen van diverse dossiers en projecten Het voorbereiden van vergaderingen en het klaarmaken van verga…
Als management assistant ben je de steunpilaar van het managementteam. Je krijgt een gevarieerd en uitdagend takenpakket, dat eruitziet als volgt: Brede administratieve ondersteun…
Als Administratief Assistent heb je een zeer uitgebreid takenpakket, opdrachten zijn onder meer: Het zijn van een relevant contactpersoon (Mailing, telefonie) Opstellen van rap…
Als Administrative Assistant Het ondersteunen van het management team bij administratieve en organisatorische taken. Helpen bij het volgen en coördineren van projecten en dossier…
Agenda en travel management van de advocaten Het opstellen, beheren en opvolgen van juridische documenten en dossiers Voorbereiden van vergaderingen en het nemen van notities tij…
Junior Private Banker Afhandeling van rekeningafsluitingen, creditcardzaken, verwerking van onboarding documenten Voorbereiding van cliëntenvergaderingen, opvolging van Corporate…
Jouw takenpakket ziet eruit als volgt: Agenda management van de advocaten Het opstellen, beheren en opvolgen van juridische documenten en dossiers Voorbereiden van vergaderingen…
Als Wealth Management Assistant - Private Banking Brussel ondersteun je de private bankers en sta je in nauw contact met de vermogende klanten. Jouw taken omvatten onder andere: H…
Jouw takenpakket ziet eruit als volgt: Agenda en travel management van de advocaten Het opstellen, beheren en opvolgen van juridische documenten en dossiers Voorbereiden van ver…
Als Executive Assistant ben je een essentiële schakel voor het bedrijf. Jouw breed en gevarieerd takenpakket ziet eruit als volgt: Brede administratieve ondersteuning van het best…
Ondersteuning bieden aan de HR Generalist bij dagelijkse HR-activiteiten. Beheren van personeelsdossiers en zorgen voor nauwkeurigheid en compliance. Coördineren van het wervings…
A to Z agenda management (appointment and meeting coordination, room reservation, organisation of conference calls and follow-up) Organisation of recurring meetings in support of …
As a Management Assistant, you will have the following responsibilities: Provide administrative support to the team of Investment Analysts, including calendar management, travel a…
Support different managers with their agenda, travel arrangements and meetings Reporting and taking minutes of meetings Internal and external communication with stakeholders Und…
In this position of Management Assistant you will provide direct support to someone within the C-suite. With this comes a wide range of responsibilities such as: Calendar manageme…
As Management Assistant, you provide administrative and organisational support: Prepare and manage invoicing procedures; Monitor lawyers' legal obligations, including bar require…
En tant que Management Assistant, vous assisterez 1 avocate, et 2 partners. Vos responsabilités seront de: Gérer l'agenda de l'avocate, et planifier les meetings, envoyer des ra…