Je fungeert als rechterhand van de directie Je bent verantwoordelijk voor het agenda beheer en travel management Je werkt nauw samen met de HR verantwoordelijke Je zal rapporter…
Als Management Assistant zal je instaan voor de administratieve ondersteuning van verschillende afdelingen binnen ons advocatenkantoor. Je zal nauw samenwerken met het team en ande…
Beheren van de agenda's en afspraken voor het managementteam Coördineren van vergaderingen en notuleren van belangrijke besprekingen Assisteren bij het plannen en organiseren van…
Ondersteuning van het management met agendabeheer, meetings en document voorbereiding. Coördinatie van communicatie en organisatie van zakelijke evenementen. Assisteren bij rappo…
Je fungeert als rechterhand van de directie Je bent verantwoordelijk voor het agenda beheer en travel management Je werkt nauw samen met de HR verantwoordelijke Je zal rapporter…
Ondersteun de CEO als Executive & Legal Assistant, inclusief agendabeheer, vergaderingsvoorbereiding en informatieverzameling. Bied administratieve en organisatorische ondersteuni…
Als Administratief Assistent heb je een zeer uitgebreid takenpakket, opdrachten zijn onder meer: Het zijn van een relevant contactpersoon (Mailing, telefonie) Opstellen van rap…
Je bent het eerste aanspreekpunt voor collega's en leidinggevenden omtrent HR-gerelateerde zaken. Je regelt mee de onboarding en offboarding van personeel. Je werkt een opleiding…
Je staat in voor het agendabeheer (planning en organisatie van vergaderingen en faciliteiten + follow-up + administratie). Je Assisteert de partners en directeuren bij het beheren…
Ondersteun de CEO als Executive & Legal Assistant, inclusief agendabeheer, vergaderingsvoorbereiding en informatieverzameling. Bied administratieve en organisatorische ondersteuni…
As the Executive Management Assistant, you'll manage all administration & communication tasks of the Executive Management Team (5 p.). You will: Make all travel arrangements fr…
A to Z agenda management (appointment and meeting coordination, room reservation, organisation of conference calls and follow-up) Organisation of recurring meetings in support of …
Support different managers with their agenda, travel arrangements and meetings Reporting and taking minutes of meetings Internal and external communication with stakeholders Und…
In this position of Management Assistant you will provide direct support to someone within the C-suite. With this comes a wide range of responsibilities such as: Calendar manageme…
As an Event & Office Assistant you'll be responsible for: Organisation of internal events (team-building, yearly events, after-works...) Support in the organisation of external e…
As a Temp Marketing Assistant your responsibilities will be: Provide sales support through the creation of marketing materials and documentation to enhance product visibility and …
As an Executive Assistant, you have a variety of tasks, such as: Calendar management Taking notes & Reporting Travel management Being the first contact (mail, telephone) Org…
As a Personal Assistant, your main tasks will be: Calendar management First contact (mailing, telephone) Taking notes, PowerPoint, Reporting Organisation of (international) c…
Assisting attorneys with case preparation, including drafting legal documents, correspondence, and pleadings. Managing case files, organising documents, and maintaining accurate r…
As the Project Administration Assistant, you'll be responsible for: Follow-up of (scientific) projects and documents Assemble all necessary documents for publications and project…