Je beheert administratieve processen en biedt ondersteuning aan onze projectingenieurs en Operations Managers. Je zorgt voor een vlotte en correcte afhandeling van de maandelijks…
Als Executive Assistant voor een C-level ben je verantwoordelijk voor: Beheer van de agenda. Organisatie van vergaderingen en voorbereiding van presentaties, rapporten, enz. Act…
Als mangement assistant zijn je verantwoordelijkheden : Het beheren van agenda's en het plannen van afspraken ; Het organiseren van interne en externe vergaderingen, inclusief he…
Je bent de administratieve rechterhand van onze advocaten binnen de praktijkgroep. Je beheert agenda's en zorgt voor een feilloze planning van afspraken en vergaderingen. Je or…
Verwerken en bijhouden van personeelsgegevens in het HR-systeem Voorbereiden en opvolgen van arbeidsovereenkomsten, contractverlengingen en mutaties Ondersteunen bij recruitmenta…
Als Management Assistant ben jij de rechterhand van de business director. Je zorgt ervoor dat alles achter de schermen soepel verloopt. Jouw verantwoordelijkheden: ✔ Agendabehee…
Complex agendabeheer en prioriteiten bewaken Voorbereiden, notuleren en opvolgen van vergaderingen Organiseren van (internationale) reizen en events Fungeren als aanspreekpunt e…
Beheer van administratie en documentenstroom voor consultants en management Voorbereiden, nalezen en lay-outen van rapporten en presentaties Agendabeheer en opvolging van afsprak…
Het takenpakket: Proactief beheren en opvolgen van de agenda's van twee executives. Organiseren van vergaderingen, conferenties en interne events. Voorbereiden, opmaken en nale…
Als Junior Executive Assistant, ben je verantwoordelijk voor: Agendabeheer: Het plannen en beheren van afspraken en vergaderingen voor een CEO Reisplanning: Organiseren van zakel…
Belangrijkste verantwoordelijkheden als Administratief Assistent: Beheren van algemene administratieve taken. Coördineren van vergaderingen, reizen en afspraken. Voorbereiden va…
Als Management Assistent ben je verantwoordelijk voor: Beheren van agenda's, vergaderingen en reisplannen. Voorbereiden van rapporten en presentaties. Fungeren als aanspreekpunt…
Je biedt proactieve ondersteuning aan het directie- en managementteam. Je beheert complexe agenda's en coördineert afspraken, vergaderingen en (internationale) reizen. Je bereidt…
Voorbereiden en opvolgen van payroll in samenwerking met sociaal secretariaat Beheer personeelsdossiers, contracten en attesten On- en offboarding van medewerkers ondersteunen H…
Projectadministratie (rapporten, planning) Voorbereiden van documenten en presentaties Opvolgen van deadlines en actielijsten Interne communicatie tussen teams stroomlijnen Adm…
Eerste aanspreekpunt voor collega's en bezoekers, zowel telefonisch als via e-mail Ondersteuning van verschillende afdelingen (sales, HR, finance, management) met administratieve …
Je ondersteunt paralegals en advocaten bij hun administratieve taken en zorgt voor een vlotte opvolging van hun werk. Je stelt juridische documenten en zakelijke correspondentie o…
Als Management Assistant bent je verantwoordelijk voor: Administratieve ondersteuning van het management en de CEO Notuleren van vergaderingen, opmaken en verspreiden van docum…