Sta jij graag klaar voor je collega's en heb je een neus voor alles wat met HR te maken heeft? Hou je van administratie én wil je méér zijn dan zomaar een papierwerker? Goed nieuws…
Beheer van administratie en documentenstroom voor consultants en management Voorbereiden, nalezen en lay-outen van rapporten en presentaties Agendabeheer en opvolging van afsprak…
Inschrijvingen verwerken en deelnemers informeren Communicatie met trainers, deelnemers en interne afdelingen Organiseren van trainingsmomenten, reservatie van lokalen en materia…
Imagine working in a company where structure is respected, initiative is valued, and every detail matters. At U Trust Insurance Agency LLC, we’re building a professional, reliable …
Provide administrative support to the HR department, lawyers, and business services teams, including diary management, travel booking, expense processing, filing, and organizing me…
Partena Professional, expert en ressources humaines et entrepreneuriat, est l'une des plus grandes entreprises belges organisées selon le modèle de gouvernance collaborative. Auton…
Entreprise: Notre client est un cabinet d’avocats belge indépendant situé à Bruxelles. L’équipe se compose de 90 collaborateurs, dont 65 avocats. Il s’agit d’un cabinet full-…
In this position as Management Assistant you will be responsible for: Oversee day-to-day office operations to ensure a professional, efficient, and welcoming environment Act as…
Ontvang e-mail alerts van de laatste Jobs in Schaarbeek